d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Juist Op Zee-visvangst Geweest > Nooit Meer!
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Apr 5 2008 12:02pm
wel, we zijn zojuist met de ksa + vriendenkring op de zee gaan vissen voor een dagje

om 5 uur vertrokken, en rond 11.15 zaten we op volle zee om te vissen, dit is iets dat ik nooit meer in men leven doe
vanaf 10u begon ik al misselijk te worden .. en ik heb tot 13 u zitten kotsen overboord smile.gif.

ik haat zeeziek zijn tongue.gif en dan nog hebben we met 30 man maar 7 vissen gevangen tongue.gif best marginaal ^^
al een sjans da er nog bier was biggrin.gif

~Tim
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 5 2008 12:04pm
Quote (Falkerakatim @ Sat, 5 Apr 2008, 19:02)
wel, we zijn zojuist met de ksa + vriendenkring op de zee gaan vissen voor een dagje

om 5 uur vertrokken, en rond 11.15 zaten we op volle zee om te vissen, dit is iets dat ik nooit meer in men leven doe
vanaf 10u begon ik al misselijk te worden .. en ik heb tot 13 u zitten kotsen overboord smile.gif.

ik haat zeeziek zijn tongue.gif en dan nog hebben we met 30 man maar 7 vissen gevangen tongue.gif best marginaal ^^
al een sjans da er nog bier was biggrin.gif

~Tim


het lijkt me wel tof om eens te doen.. maar dan zou ik wel een wat mooiere dag uitkiezen wink.gif dat je lekker een beetje kan lamballen tijdens het niks vangen wink.gif

hoe voelt zeeziek? tongue.gif wagenziek of normaal ziek
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Apr 5 2008 12:06pm
Quote (Falkerakatim @ Sat, 5 Apr 2008, 18:02)
wel, we zijn zojuist met de ksa + vriendenkring op de zee gaan vissen voor een dagje

om 5 uur vertrokken, en rond 11.15 zaten we op volle zee om te vissen, dit is iets dat ik nooit meer in men leven doe
vanaf 10u begon ik al misselijk te worden .. en ik heb tot 13 u zitten kotsen overboord smile.gif.

ik haat zeeziek zijn tongue.gif en dan nog hebben we met 30 man maar 7 vissen gevangen tongue.gif best marginaal ^^
al een sjans da er nog bier was biggrin.gif

~Tim


hoe groot waren de vissen ? biggrin.gif
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Apr 5 2008 12:10pm
wel het is gewoon gralijk misselijk worden en over de railing kotsen

de vissen die gevangen waren waren toch ongeveer 40 cm lang
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 6 2008 01:18am
Quote (Falkerakatim @ Sat, 5 Apr 2008, 19:02)
wel, we zijn zojuist met de ksa + vriendenkring op de zee gaan vissen voor een dagje

om 5 uur vertrokken, en rond 11.15 zaten we op volle zee om te vissen, dit is iets dat ik nooit meer in men leven doe
vanaf 10u begon ik al misselijk te worden .. en ik heb tot 13 u zitten kotsen overboord smile.gif.

ik haat zeeziek zijn tongue.gif en dan nog hebben we met 30 man maar 7 vissen gevangen tongue.gif best marginaal ^^
al een sjans da er nog bier was biggrin.gif

~Tim


Je moet het in de zomer doen, met weinig wind, dan zijn er niet zulke hoge golven etc waardoor je minder snel zeeziek bent smile.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 6 2008 02:00am
Quote (Zompy @ Sun, Apr 6 2008, 08:18am)
Je moet het in de zomer doen, met weinig wind, dan zijn er niet zulke hoge golven etc waardoor je minder snel zeeziek bent smile.gif


Hier hebben we een intelligent hoogstandje van onze aanstormende mod tongue.gif

Maar je vond het een opluchting dat er nog bier was? ging dat er nog in dan? of kwam het er net zo snel weer uit? xD
Member
Posts: 4,784
Joined: Jan 27 2007
Gold: 0.27
Apr 6 2008 03:29am
Quote (Falkerakatim @ Sat, Apr 5 2008, 08:02pm)
wel, we zijn zojuist met de ksa + vriendenkring op de zee gaan vissen voor een dagje

om 5 uur vertrokken, en rond 11.15 zaten we op volle zee om te vissen, dit is iets dat ik nooit meer in men leven doe
vanaf 10u begon ik al misselijk te worden .. en ik heb tot 13 u zitten kotsen overboord smile.gif.

ik haat zeeziek zijn tongue.gif en dan nog hebben we met 30 man maar 7 vissen gevangen tongue.gif best marginaal ^^
al een sjans da er nog bier was biggrin.gif

~Tim


beer safes the day tongue.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 6 2008 05:06am
Quote (LaHaine @ Sun, Apr 6 2008, 10:29am)
beer saves the day tongue.gif


np
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Apr 6 2008 08:03am
Ik ben ooit een week met een boot gaan varen, het valt best mee als je niet al te ver van de kust gaat en als je boot niet te klein is. Ik ben daar ook een dagje misselijk geweest maar het gaat beter als je je op een punt aan de horizon focust.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 6 2008 08:05am
Na een week op zee is lopen op land een hele onderneming.
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll