Quote (Falkerakatim @ Sat, 5 Apr 2008, 19:02)
wel, we zijn zojuist met de ksa + vriendenkring op de zee gaan vissen voor een dagje
om 5 uur vertrokken, en rond 11.15 zaten we op volle zee om te vissen, dit is iets dat ik nooit meer in men leven doe
vanaf 10u begon ik al misselijk te worden .. en ik heb tot 13 u zitten kotsen overboord

.
ik haat zeeziek zijn

en dan nog hebben we met 30 man maar 7 vissen gevangen

best marginaal ^^
al een sjans da er nog bier was

~Tim
het lijkt me wel tof om eens te doen.. maar dan zou ik wel een wat mooiere dag uitkiezen

dat je lekker een beetje kan lamballen tijdens het niks vangen

hoe voelt zeeziek?

wagenziek of normaal ziek