d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lineage 2
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 8
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 5 2008 11:51am
Zijn er mensen die dit spel spelen of gespeeld hebben?

Ik ga weer beginnen (op private server welteverstaan)

Let me know

Er is een nieuw ras bijgekomen Kamael

[IMG]http://pub.goha.ru/news/mmorpg/la2/scr/la2_kamael_01.jpg[/IMG]

Als dit niet geil is weet ik het ook niet meer
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 5 2008 12:08pm
Quote (KunstlerFrau @ Sat, 5 Apr 2008, 18:51)
Zijn er mensen die dit spel spelen of gespeeld hebben?

Ik ga weer beginnen (op private server welteverstaan)

Let me know

Er is een nieuw ras bijgekomen Kamael



Als dit niet geil is weet ik het ook niet meer


ik ken het niet wat houd het precies in?

This post was edited by CpTJenJen on Apr 5 2008 12:09pm
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Apr 6 2008 02:40pm
Quote (KunstlerFrau @ Sat, Apr 5 2008, 06:51pm)
Zijn er mensen die dit spel spelen of gespeeld hebben?

Ik ga weer beginnen (op private server welteverstaan)

Let me know

Er is een nieuw ras bijgekomen Kamael

http://pub.goha.ru/news/mmorpg/la2/scr/la2_kamael_01.jpg

Als dit niet geil is weet ik het ook niet meer


ik heb het vroeger wel es gespeeld, maar het werd niet echt een verslaving... helaas sad.gif

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 6 2008 02:43pm
rpg?

kun je het op single player spelen?

ff downloaden om te testen dan

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 6 2008 02:48pm
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Apr 6 2008 03:04pm
Ooit gespeeld helemaal in het begin, kan maar 1 dingen zeggen. Korean games = pure eye candy, pure grind fest.
Was insane overloaded met farmers overal en pure grindage en niks meer.

Dit was helemaal in het begin, zonder al de chronicles.
Member
Posts: 5,362
Joined: Jan 14 2006
Gold: 0.00
Apr 7 2008 08:08am
is dom man


beter

Diablo 2


zit ook een 2 in .
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Apr 7 2008 08:11am
dit is echt zon pauper spel.

Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll