Quote (Zompy @ Sun, Apr 6 2008, 08:17am)
Tsubasa ga toch weg, hou op met je Mytos...
LoL, wrom noem je elke nieuwe member tsubasa?
Er is in dutch forum idd veel kans op multis, maar hoeft niet altijd maar tsubasa te zijn..
( was tsubasa nou edu of xepo ? )
This post was edited by Apachai on Apr 6 2008 02:02am