d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Speelt Hier Mythos?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 8
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 5 2008 11:32am
Laat je nickname dan even achter smile.gif

Ik ben van plan HCE te gaan spelen om zo beetje fg te verzamelen tongue.gif
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Apr 5 2008 11:46am
ik speel elite non hardcore
ingame ben ik Tp_Pyro
ik ga vandaag wel niet meer spele ben zo weg morgennamiddag zul je er me wss wel zien

This post was edited by Larzie on Apr 5 2008 11:46am
Banned
Posts: 8
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 5 2008 11:49am
Elite is simpel man.. Ik zoek alleen mensen die bereid zijn HC te spelen..

NN pussys

Ik ga ff een broodje gehakt maken

later
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Apr 5 2008 11:49am
Quote (KunstlerFrau @ Sat, 5 Apr 2008, 18:49)
Elite is simpel man.. Ik zoek alleen mensen die bereid zijn HC te spelen..

NN pussys

Ik ga ff een broodje gehakt maken

later


hehe ik ben maar casual gamer hoor ik slaap nie achter me pc ~~
Banned
Posts: 8
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 5 2008 11:54am
Ik denk dat iedereen hier wel een bed kan betalen...

Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 5 2008 03:15pm
Speel momenteel alleen elite.
Mn hce chars zijn allemaal dood, en mn vaste hce groepje is uit elkaar gevallen, dus ben niet van plan het nog te doen.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 5 2008 03:40pm
Quote (KunstlerFrau @ Sat, 5 Apr 2008, 18:49)
Elite is simpel man.. Ik zoek alleen mensen die bereid zijn HC te spelen..

NN pussys

Ik ga ff een broodje gehakt maken

later


inderdaad, jij houd niet van pussy, jij speelt liever je spelletje, op hardcore! want dan ben je cool op school he!
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 5 2008 04:30pm
Is die al uit?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 6 2008 01:17am
Quote (KunstlerFrau @ Sat, 5 Apr 2008, 18:32)
Laat je nickname dan even achter smile.gif

Ik ben van plan HCE te gaan spelen om zo beetje fg te verzamelen tongue.gif


Tsubasa ga toch weg, hou op met je Mytos...
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 6 2008 02:01am
Quote (Zompy @ Sun, Apr 6 2008, 08:17am)
Tsubasa ga toch weg, hou op met je Mytos...


LoL, wrom noem je elke nieuwe member tsubasa?
Er is in dutch forum idd veel kans op multis, maar hoeft niet altijd maar tsubasa te zijn..

( was tsubasa nou edu of xepo ? )

This post was edited by Apachai on Apr 6 2008 02:02am
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll