Quote (KunstlerFrau @ Sat, 5 Apr 2008, 17:46)
XP > Vista
Vista = Eye candy
Vista vreet meer geheugen dus voor een laptop niet ideaal.. En als je de Vista lay-out mooi vind bestaan er nog apps voor XP ^^
Bovendien werkt veel software niet en Microsoft had dit product imo nog niet mogen uitbrengen..
vista gebruikt ram gewoon effectiever, ik restart nooit omdat m'n computer slomer wordt na een tijd...
je moet dan wel genoeg ram hebben, met 512mb ga je het niet redden