d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Njaguar Volgt Mij?
12Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 3
Joined: Apr 4 2008
Gold: 0.00
Apr 4 2008 02:17pm
Al mijn acc's worden gebanned in nog geen 5 min.. ?

Laatste account gebruikte ik een russische proxy maar dat bleek niet te werken.. Of de nederlandse mods doen eindelijk hun werk tongue.gif

Ook zitten mijn 80 accs niet meer in loser group maar in banned groep..

Alleen maar omdat ik 25 mensen hier ge keylogged heb biggrin.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Apr 4 2008 02:25pm
Zoek een hobby, sukkeltje.
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Apr 4 2008 02:35pm
hij wil je kunffeln?
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Apr 4 2008 05:35pm
biggrin.gif wat een sukkel.. na 80x is hij er nog steeds niet achter..lol!
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Apr 4 2008 07:39pm
waarom besteel je mensen ?
Member
Posts: 19,204
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Apr 5 2008 01:29am
Quote (Knuffelbeer @ Fri, Apr 4 2008, 09:17pm)
Al mijn acc's worden gebanned in nog geen 5 min.. ?

Laatste account gebruikte ik een russische proxy maar dat bleek niet te werken.. Of de nederlandse mods doen eindelijk hun werk tongue.gif

Ook zitten mijn 80 accs niet meer in loser group maar in banned groep..

Alleen maar omdat ik 25 mensen hier ge keylogged heb biggrin.gif


je beantwoord je vragen al zelf, in je laatste zin.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 5 2008 01:45am
Quote (Knuffelbeer @ Fri, 4 Apr 2008, 21:17)
Al mijn acc's worden gebanned in nog geen 5 min.. ?

Laatste account gebruikte ik een russische proxy maar dat bleek niet te werken.. Of de nederlandse mods doen eindelijk hun werk tongue.gif

Ook zitten mijn 80 accs niet meer in loser group maar in banned groep..

Alleen maar omdat ik 25 mensen hier ge keylogged heb biggrin.gif


Wie ben je dan?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 5 2008 02:20am
Quote (Zompy @ Sat, Apr 5 2008, 08:45am)
Wie ben je dan?


wat denk je?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 5 2008 03:36am
Quote (Zompy @ Sat, Apr 5 2008, 08:45am)
Wie ben je dan?


Ahahah, kanker sukkel.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 5 2008 03:44am
Quote (robuust @ Sat, 5 Apr 2008, 02:39)
waarom besteel je mensen ?


jij zou wegblijven.. en een gewasa ga gewoon japans leren en laat ons met rust we missen je egt niet ofzo
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll