Quote (Knuffelbeer @ Fri, Apr 4 2008, 09:17pm)
Al mijn acc's worden gebanned in nog geen 5 min.. ?
Laatste account gebruikte ik een russische proxy maar dat bleek niet te werken.. Of de nederlandse mods doen eindelijk hun werk

Ook zitten mijn 80 accs niet meer in loser group maar in banned groep..
Alleen maar omdat ik 25 mensen hier ge keylogged heb

je beantwoord je vragen al zelf, in je laatste zin.