d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ok
12Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 16
Joined: Apr 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 4 2008 12:41am
Ik ben Erik Rl mate van Stefan_FFH



Stefan is zojuist drie dagen geleden gesuspend door njag voor 7 maanden
hij wilde dat even kwijt er is geen reden want njag mailt hem niet terug

groeten
Erik


This post was edited by Daila_Lama on Apr 4 2008 12:41am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 4 2008 01:53am
je sig is te "long" man
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Apr 4 2008 03:42am
good riddance
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 4 2008 03:43am
Quote (Daila_Lama @ Fri, 4 Apr 2008, 07:41)
Ik ben Erik Rl mate van Stefan_FFH



Stefan is zojuist drie dagen geleden gesuspend door njag voor 7 maanden
hij wilde dat even kwijt er is geen reden want njag mailt hem niet terug

groeten
Erik


7 maanden.. dat heb ik zelfs edu met al zn geflame niet voorelkaar zien krijgen.. O.o
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Apr 4 2008 04:44am
Quote (Daila_Lama @ Fri, 4 Apr 2008, 07:41)
Ik ben Erik Rl mate van Stefan_FFH



Stefan is zojuist drie dagen geleden gesuspend door njag voor 7 maanden
hij wilde dat even kwijt er is geen reden want njag mailt hem niet terug

groeten
Erik


euh.. wat is de reden volgens njag?
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Apr 4 2008 04:48am
multi?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Apr 4 2008 05:50am
En dan?

Ik zal 'm niet missen.
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Apr 4 2008 07:43am
Quote (Daila_Lama @ Fri, 4 Apr 2008, 07:41)

hij wilde dat even kwijt er is geen reden want njag mailt hem niet terug


Is het wel eens bij je opgekomen dat hij misschien niet terugmailt omdat hij 200 zeikmailtjes per dag krijgt? Er zal ongetwijfeld wel een reden zijn, en het zou mij ook verbazen als hij er zelf niks vanaf weet.

Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold: Locked
Apr 4 2008 08:17am
Zeker weten dat je echt die rl m8 van hem bent?

Waarom ben je losered?
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Apr 4 2008 08:21am
Het is gewoon niet mogelijk om zolang suspended te zijn zonder de reden ervan te weten, dat maak je niemand wijs.
Of misschien tenzij je gehacked bent, en dan nog zou je normaal gezien niet zo lang suspended worden.
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll