d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nieuwe Gsm Nodig, Maar Weet Niet Welke :) > Ik Weet Wel Wat Ik Erop Wil
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,904
Joined: Jun 22 2005
Gold: 3.71
Apr 1 2008 03:14pm
Hey

Ja, dus ik wil een nieuwe GSM kopen. Ik ben niet van plan om 46454654 euro's uit te geven. Maar ik wil ook geen 3210 smile.gif

Ik zoek:
- design
- outlook synch (het belangrijkste!)
- bluetooth

Ik hoef geen mp3 en andere.

Indien iemand iets meer weet over GSM, laat maar weten:)
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 1 2008 03:39pm
outlook synch?
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Member
Posts: 2,174
Joined: Apr 13 2006
Gold: 0.00
Apr 2 2008 04:03am
I-phone als hij uitkomt
Member
Posts: 6,044
Joined: Oct 17 2005
Gold: 6,237.00
Apr 2 2008 06:49am
se:

w960i
x1
p1i


nokia n9x serie

htc touch

This post was edited by zero_cool89 on Apr 2 2008 06:50am
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 2 2008 11:34pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 1 Apr 2008, 22:39)
outlook synch?


Wat is dat? sad.gif
Member
Posts: 4,249
Joined: Feb 8 2008
Gold: 16.00
Apr 3 2008 05:17am
drieëndertigtiennnnnnnnn 4 t w!
Member
Posts: 8,904
Joined: Jun 22 2005
Gold: 3.71
Apr 3 2008 11:02am
Quote (dbNLDarkshadow @ Thu, 3 Apr 2008, 12:17)
drieëndertigtiennnnnnnnn 4 t w!


of postduif xD

Quote (drogehond @ Wed, 2 Apr 2008, 11:03)
I-phone als hij uitkomt


Zal 9/10 veel te duur zijn.

Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 1 Apr 2008, 22:39)
outlook synch?


Ik gebruik outlook als agenda op mijn pc, en als je outlook synch hebt op u GSM, dan kan je u agenda van outlook overnemen in u gsm.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 5 2008 02:38am
Quote (Zompy @ Thu, Apr 3 2008, 06:34am)
Wat is dat? sad.gif


waarom staat er een ? achter denk je?

Motorola razor.. zijn niet meer zo duur ^^

This post was edited by Apachai on Apr 5 2008 02:38am
Member
Posts: 7,165
Joined: Jan 31 2005
Gold: 526.11
Apr 5 2008 08:14am
Zoek iets uit de Nokia E-serie, die heeft een erg goede sync met outlook. En Nokia heeft prima toestellen (alleen weg blijven van de N-serie, de symbian software van de N-serie is nogal onstabiel)
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll