d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Nog Eens Lol Vraagje??? > Check Ff
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 884
Joined: Sep 15 2007
Gold: 115.97
Mar 31 2008 05:50am
hoe kan ik eens personal blogg maken want bij iedereen midden van zn acc staat vol text etc hoe??
uitleg graag
thx!
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Mar 31 2008 06:12am
Quote (ktkenny @ Mon, 31 Mar 2008, 12:50)
hoe kan ik eens personal blogg maken want bij iedereen midden van zn acc staat vol text etc hoe??
uitleg graag
thx!


PM njaquar, hij verkoopt boeken!
Member
Posts: 884
Joined: Sep 15 2007
Gold: 115.97
Mar 31 2008 06:25am
ik heb niet egt een boek nodig..
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 31 2008 06:38am
Quote (ktkenny @ Mon, Mar 31 2008, 12:50pm)
hoe kan ik eens personal blogg maken want bij iedereen midden van zn acc staat vol text etc hoe??
uitleg graag
thx!


Leg om te beginnen eens je topictitel uit, en die quote hierboven mag je ook eens parafraseren.
Member
Posts: 884
Joined: Sep 15 2007
Gold: 115.97
Mar 31 2008 07:00am
Quote
Leg om te beginnen eens je topictitel uit, en die quote hierboven mag je ook eens parafraseren.


wel vrij simpel.
heb nog niet zo lang geleden een topic gemaakt met een vraag er in daar mee dak zeg ik ng eens **
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 31 2008 07:06am
Quote (ktkenny @ Mon, Mar 31 2008, 02:00pm)
wel vrij simpel.
heb nog niet zo lang geleden een topic gemaakt met een vraag er in..... daar mee dak zeg ik ng eens **


Edit het vetgedrukte eens ...
en daarmee begrijp ik je vraag nog altijd niet btw

This post was edited by Ov2rkill on Mar 31 2008 07:06am
Member
Posts: 884
Joined: Sep 15 2007
Gold: 115.97
Mar 31 2008 07:11am
Quote
Edit het vetgedrukte eens ...
en daarmee begrijp ik je vraag nog altijd niet btw


ja sorry maar ik woon in aalst en hier word er zo gepraat:)
mijn vraag is als volgt..
kijk op mijn profiel
het midde van mijn profiel is leeg hoe kan ik daar teksten in schrijven?
hoe heet zo iets personal blog?
welja ik hoop dat je me nu begrijpt ('>.<')
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 31 2008 07:19am
Quote (ktkenny @ Mon, Mar 31 2008, 02:11pm)
ja sorry maar ik woon in aalst en hier word er zo gepraat:)
mijn vraag is als volgt..
kijk op mijn profiel
het midde van mijn profiel is leeg hoe kan ik daar teksten in schrijven?
hoe heet zo iets personal blog?
welja ik hoop dat je me nu begrijpt ('>.<')


Ten eerste, ik ben van Wetteren, wat je vast weet liggen, maar die zinsconstructie van je is nog slechter als de mijne!
Iets meer interpunctie gebruiken en probeer meer AN te schrijven.
Voor dat stuk in het midden, dat noemen je notes.

Klik op je eigen naam, daar zie je Notes staan.
klik vervolgens op die naast notes en voila, je kan het aanpassen!
Member
Posts: 884
Joined: Sep 15 2007
Gold: 115.97
Mar 31 2008 07:26am
Quote
Klik op je eigen naam, daar zie je Notes staan.
klik vervolgens op die  naast notes en voila, je kan het aanpassen!


ben ik even blij dat dr toch iemand is die mij het kan uitleggen thx!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 31 2008 01:04pm
Quote (Ov2rkill @ Mon, 31 Mar 2008, 14:19)
Ten eerste, ik ben van Wetteren, wat je vast weet liggen, maar die zinsconstructie van je is nog slechter als de mijne!
Iets meer interpunctie gebruiken en probeer meer AN te schrijven.
Voor dat stuk in het midden, dat noemen je notes.

Klik op je eigen naam, daar zie je Noteshttp://forums.d2jsp.org/images/edit.gif staan.
klik vervolgens op die http://forums.d2jsp.org/images/edit.gif naast notes en voila, je kan het aanpassen!


ben je sagi?
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll