Quote (ktkenny @ Mon, Mar 31 2008, 02:11pm)
ja sorry maar ik woon in aalst en hier word er zo gepraat:)
mijn vraag is als volgt..
kijk op mijn profiel
het midde van mijn profiel is leeg hoe kan ik daar teksten in schrijven?
hoe heet zo iets personal blog?
welja ik hoop dat je me nu begrijpt ('>.<')
Ten eerste, ik ben van Wetteren, wat je vast weet liggen, maar die zinsconstructie van je is nog slechter als de mijne!
Iets meer interpunctie gebruiken en probeer meer AN te schrijven.
Voor dat stuk in het midden, dat noemen je notes.
Klik op je eigen naam, daar zie je Notes

staan.
klik vervolgens op die

naast notes en voila, je kan het aanpassen!