☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Vraagje > Over Profile
Closed
New Topic
New Poll
Views: 164
Replies: 9
Track Topic
ktkenny
Member
Posts: 884
Joined: Sep 15 2007
Gold
:
115.97
#1
Mar 31 2008 03:00am
hoe kan je de achtergrond van je profiel veranderen o.O
da lijkt bij de meeste zo mooi en mijn lijkt nergens op
''kenny''
Godsterrorforce
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold
:
0.00
#2
Mar 31 2008 03:03am
je kijkt gewoon naar het scherm, en dan druk je op groen, en dan lukt het!
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#3
Mar 31 2008 03:10am
Quote (Godsterrorforce @ Mon, 31 Mar 2008, 10:03)
je kijkt gewoon naar het scherm, en dan druk je op groen, en dan lukt het!
zucht...
je drukt op settings en dan kijk je bij Board Display Style
snappie !
Godsterrorforce
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold
:
0.00
#4
Mar 31 2008 03:12am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 31 Mar 2008, 10:10)
zucht...
je drukt op settings en dan kijk je bij Board Display Style
snappie !
hoor ik daar een zucht? :\
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#5
Mar 31 2008 03:20am
Quote (Godsterrorforce @ Mon, 31 Mar 2008, 10:12)
hoor ik daar een zucht? :\
pad naar suc6
je drukt gewoon je pc uit en gaat een leven zoeken
ktkenny
Member
Posts: 884
Joined: Sep 15 2007
Gold
:
115.97
#6
Mar 31 2008 04:02am
Options
Account Settings
Notepad
Change Email
Change Password
Tools
Forum Store
Inventory
Topic Tracker
Change Personal Info
Change Avatar
Change Personal Photo
Change Gold Password
dit krijg ik daar te zin waar moet ik dan op klikke?
ktkenny
Member
Posts: 884
Joined: Sep 15 2007
Gold
:
115.97
#7
Mar 31 2008 04:03am
ok tis goe kemmet gevonde merci:)
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#8
Mar 31 2008 04:13am
Quote (ktkenny @ Mon, 31 Mar 2008, 11:03)
ok tis goe kemmet gevonde merci:)
-.- bij mij staat het gelkijk inbeeld als je op settings drukt
maar het is bij account settings ^
ktkenny
Member
Posts: 884
Joined: Sep 15 2007
Gold
:
115.97
#9
Mar 31 2008 04:39am
[/quote]-.- bij mij staat het gelkijk inbeeld als je op settings drukt
maar het is bij account settings ^ [/quote]
jaja weet ik heb het gevonden nu bedankt!:)
Godsterrorforce
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold
:
0.00
#10
Mar 31 2008 05:37am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 31 Mar 2008, 10:20)
pad naar suc6
je drukt gewoon je pc uit en gaat een leven zoeken
als je met zulke goeie ideeen komt, moet je het wel zelf eerst uittesten, want dat heb je kennelijk nog niet gedaan :\
Go Back To
Nederlands
Topic List
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact