d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Probleempje Met Msn
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 30 2008 09:01am
heb zonet pc geformateerd aangezien ik zowat 6 maand men pc gebruikte met een verlopen virusscanner , resultaat : 223 infected files biggrin.gif

zodus alles is goed verlopen op 1 ding na
de verdomde msn messenger , kan iemand mij een link geven naar de laatste doawnload versie van msn?
heb de 7.0 gedownloadm aar dan geeft ie aan dak een versie 3.0 of hoger moet downloaden om updates te ontvangen
weet het niet hoor maar volgens mij is 7.5 hoger dan 3.0 , zal wel aan mij liggen zeker

aub als iemand me kan helpen , ga u gang biggrin.gif

regards
jurgen
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Mar 30 2008 09:21am
Quote (cranium-sf @ Sun, 30 Mar 2008, 16:01)
heb zonet pc geformateerd aangezien ik zowat 6 maand men pc gebruikte met een verlopen virusscanner ,  resultaat : 223 infected files biggrin.gif

zodus alles is goed verlopen  op 1 ding na
de verdomde msn messenger , kan iemand mij een link geven naar de laatste doawnload versie van msn?
heb de 7.0 gedownloadm aar dan geeft ie aan dak een versie 3.0 of hoger moet downloaden om updates te ontvangen
weet het niet hoor maar volgens mij is 7.5 hoger dan 3.0  , zal wel aan mij liggen zeker

aub als iemand me kan helpen , ga u gang biggrin.gif

regards
jurgen


Misschien kan deze link je helpen voor Msn? http://get.live.com/messenger/overview
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 30 2008 09:37am
bah heb nog een probleem sad.gif toaal geen geluid op men pc , en god weet welke driver ik nodig heb nog nooit deze pc geformateerd tongue.gif
me oude is ez heb ik alle cdroms voor

zal ondertussen eens zien naar die link voor msn , ty
e: WHOho heb gevonden waarom msn niet werkte
moest men windown installer updaten

This post was edited by cranium-sf on Mar 30 2008 09:53am
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 30 2008 10:33am
egt, google op download msn of elke mogelijk variant die je kan bedenken in elke mogelijk taal die je kan bedenke.
en is t nou 7.0 of 7.5
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 30 2008 10:54am
Quote (Tha_Axid @ Sun, Mar 30 2008, 04:33pm)
egt, google op download msn of elke mogelijk variant die je kan bedenken in elke mogelijk taal die je kan bedenke.
en is t nou 7.0 of 7.5


ja dit is opgelost was gwn men windows installer die moest geupdate worden
heb nu een veeeel groter probleem
kan de driver voor men geluid niet instaleren want dan zegt ie dat ik de juiste stuurprogrammas niet heb
slaat echt nergens op
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 30 2008 12:05pm
Quote (cranium-sf @ Sun, Mar 30 2008, 04:54pm)
ja dit is opgelost  was gwn men windows installer die moest geupdate worden
heb nu een veeeel groter probleem
kan de driver voor men geluid niet instaleren want dan zegt ie dat ik de juiste stuurprogrammas niet heb
slaat echt nergens op


hahahaha sucks for you!!!
als je erachter komt wat voor driver je nodig hebt kan je em downloaden
en dat kan je vast wel ergens bij de systeemeigenschappen vinden
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 30 2008 12:06pm
Quote (cranium-sf @ Sun, 30 Mar 2008, 17:54)
ja dit is opgelost  was gwn men windows installer die moest geupdate worden
heb nu een veeeel groter probleem
kan de driver voor men geluid niet instaleren want dan zegt ie dat ik de juiste stuurprogrammas niet heb
slaat echt nergens op


Zehct ie welke stuurprogramma's?
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 30 2008 12:21pm
ga naar de site van dat merk van je geluids kaart en download de driver daar!
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll