d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Jeuh, Gedaan Met Smallband!!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Mar 29 2008 03:19am
eindelijk na 2 weken pijn en lijden, afzien bloed en tranen ... ben ik terug in de wereld van de internetgebruikers... smallband is gedaan .. ik zit weer op breedband^^
nu kan ik weer movies downloade tongue.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 29 2008 03:27am
Quote (Falkerakatim @ Sat, Mar 29 2008, 10:19am)
eindelijk na 2 weken pijn en lijden, afzien bloed en tranen ... ben ik terug in de wereld van de internetgebruikers... smallband is gedaan .. ik zit weer op breedband^^
nu kan ik weer movies downloade tongue.gif


jeuh!!! tongue.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 29 2008 04:12am
Quote (Falkerakatim @ Sat, 29 Mar 2008, 10:19)
eindelijk na 2 weken pijn en lijden, afzien bloed en tranen ... ben ik terug in de wereld van de internetgebruikers... smallband is gedaan .. ik zit weer op breedband^^
nu kan ik weer movies downloade tongue.gif


Leuk tongue.gif wist je dat downloaden legaal is?
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Mar 29 2008 04:31am
Quote (Zompy @ Sat, Mar 29 2008, 10:12am)
Leuk tongue.gif wist je dat downloaden legaal is?


ja smile.gif daarom doe ik het ook ^^
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Mar 29 2008 04:42am
Quote (Falkerakatim @ Sat, 29 Mar 2008, 10:19)
eindelijk na 2 weken pijn en lijden, afzien bloed en tranen ... ben ik terug in de wereld van de internetgebruikers... smallband is gedaan .. ik zit weer op breedband^^
nu kan ik weer movies downloade tongue.gif


Had dat ook telkens bij men vorige provider , moest ik iedere keer 5 euro voor een extra 5 gig betalen (standaard limiet was maar 12 gig , is gewoon om te lachen)

Nu is het meer chill bijn men nieuwe provider 30 gig in een maand en 25 cent per gig als ik over de 30 ga.
Hmm ik merk dat ik wel stukken meer download nu men limiet hoger is happy.gif

This post was edited by Sefran on Mar 29 2008 04:43am
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 29 2008 04:43am
Fair-use-policy >>

This post was edited by Flatulence on Mar 29 2008 04:43am
Member
Posts: 6,044
Joined: Oct 17 2005
Gold: 6,237.00
Mar 29 2008 07:46am
ben blij met mijn campus internet biggrin.gif

DC++ surfnet:


downloaden voor gevordeden smile.gif

This post was edited by zero_cool89 on Mar 29 2008 07:52am
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Mar 29 2008 08:16am
Nou, YES. =/
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Mar 29 2008 08:23am
Quote (zero_cool89 @ Sat, 29 Mar 2008, 14:46)
ben blij met mijn campus internet biggrin.gif

DC++ surfnet:

http://xs125.xs.to/xs125/08136/dvdtje_binnenhalen610.jpg
downloaden voor gevordeden smile.gif


Hoeveel betaal je voor zo'n connectie? Waar ik woon kan ik dat niet eens bestellen, zelfs als ik dat zou willen.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 29 2008 09:04am
Quote (Sefran @ Sat, Mar 29 2008, 04:23pm)
Hoeveel betaal je voor zo'n connectie? Waar ik woon kan ik dat niet eens bestellen, zelfs als ik dat zou willen.


Hij zegt niet voor niks "campus" internet wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll