Quote (Falkerakatim @ Sat, 29 Mar 2008, 10:19)
eindelijk na 2 weken pijn en lijden, afzien bloed en tranen ... ben ik terug in de wereld van de internetgebruikers... smallband is gedaan .. ik zit weer op breedband^^
nu kan ik weer movies downloade

Had dat ook telkens bij men vorige provider , moest ik iedere keer 5 euro voor een extra 5 gig betalen (standaard limiet was maar 12 gig , is gewoon om te lachen)
Nu is het meer chill bijn men nieuwe provider 30 gig in een maand en 25 cent per gig als ik over de 30 ga.
Hmm ik merk dat ik wel stukken meer download nu men limiet hoger is
This post was edited by Sefran on Mar 29 2008 04:43am