☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Pff Ik Kijk Morgen Nog Wel Een Keer > Kaartje
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 375
Replies: 15
Track Topic
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#1
Mar 26 2008 05:05pm
het topic was toch de jsp meeting of iets wat er op lijkt??
70 paginas aan toch wel leuke topics doorgespit..
maar ik heb er verdomme overheen gekeke en nu heb ik geen zin meer
slaap wel allemaal
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#2
Mar 26 2008 05:12pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, Mar 27 2008, 12:05am)
het topic was toch de jsp meeting of iets wat er op lijkt??
70 paginas aan toch wel leuke topics doorgespit..
maar ik heb er verdomme overheen gekeke en nu heb ik geen zin meer
slaap wel allemaal
Toch bedankt
en ja, het ging over een bijeenkomst/meeting ofzo.
Demonsangel
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
16.93
#3
Mar 26 2008 06:55pm
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=5246314&f=259
dit?
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#4
Mar 27 2008 03:33am
Quote (Demonsangel @ Thu, 27 Mar 2008, 01:55)
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=5246314&f=259
dit?
je bent een held ^^
nu moet iemand anders m ff hier uppe want dat kan ik niet :PxD
ach ik probeer het wel
This post was edited by CpTJenJen on Mar 27 2008 03:35am
Malakas
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold
:
132.17
#5
Mar 27 2008 04:34am
Quote (CpTJenJen @ Thu, Mar 27 2008, 10:33am)
je bent een held ^^
nu moet iemand anders m ff hier uppe want dat kan ik niet :PxD
ach ik probeer het wel
http://img472.imageshack.us/img472/561/lolwq5nt2.jpg
je bent mij vergeten in limburg
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#6
Mar 27 2008 04:37am
Quote (Malakas @ Thu, 27 Mar 2008, 11:34)
je bent mij vergeten in limburg
je moet jezelf erbij zetten iig ik zet mezelf er snel in.. nu heb ik druk..
Flatulence
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold
:
13.38
Warn: 100%
#7
Mar 27 2008 04:49am
Ohja, haha, die dutchhooligan. Hij zou me komen opzoeken om me te rossen, heb 'm m'n adres gegeven en aangeboden hem van de boot op te halen... lieve jongen toch.
This post was edited by Flatulence on Mar 27 2008 04:49am
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#8
Mar 27 2008 04:58am
Quote (Flatulence @ Thu, 27 Mar 2008, 12:49)
Ohja, haha, die dutchhooligan. Hij zou me komen opzoeken om me te rossen, heb 'm m'n adres gegeven en aangeboden hem van de boot op te halen... lieve jongen toch.
Hehe, hij zou mij in brand steken.
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#9
Mar 27 2008 06:01am
Quote (Flatulence @ Thu, Mar 27 2008, 11:49am)
Ohja, haha, die dutchhooligan. Hij zou me komen opzoeken om me te rossen, heb 'm m'n adres gegeven en aangeboden hem van de boot op te halen... lieve jongen toch.
xepo>>iedereen ja toch
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#10
Mar 27 2008 06:14am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Mar 27 2008, 11:58am)
Hehe, hij zou mij in brand steken.
Hahaha, heeft hij dat echt gezegd dan?
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact