Quote (reneisgoed1 @ Wed, 26 Mar 2008, 18:41)
gvd
een boete omdat ik zat te roken op het station -.-
gvd wij rokers worden gediscrimineerd....
ik ben gvd tijdens het regenen helemaal naar achteren gaan lopen van het station om niemand tot last te zijn van me rook en alsnog 37.70 ballen....
Wist niet dat er ook rookverbod daarvoor was in nederland

Mor ja als niet roker vind ik dat allemaal wel best

, maar die komen inderdaad zuur aan.