d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lekker Frietjes Eten :d :d :d > Nu Dus :)
123Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 25 2008 10:32am
Haha, sorry voor de spam/lekker makerij happy.gif

Dag mensjes kuss.gif
Member
Posts: 54,178
Joined: Nov 2 2006
Gold: 62.69
Mar 25 2008 10:33am
Quote (Gewoon_Divine @ Tue, Mar 25 2008, 04:32pm)
Haha, sorry voor de spam/lekker makerij happy.gif

Dag mensjes kuss.gif


lol ik ook seffens >.>
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 25 2008 10:33am
dat is heel fijn voor je!

WHO CARES?!
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 25 2008 10:34am
Quote (Gewoon_Divine @ Tue, Mar 25 2008, 04:32pm)
Haha, sorry voor de spam/lekker makerij happy.gif

Dag mensjes kuss.gif


moet je daar een topic voor maken?
ga je weer janken, omdat ik terug ben, in je quote?
ja zeker?
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 25 2008 10:48am
sterf..
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 25 2008 11:00am
Quote (Sjaakje007 @ Tue, 25 Mar 2008, 18:34)
moet je daar een topic voor maken?
ga je weer janken, omdat ik terug ben, in je quote?
ja zeker?


JA ! cry3.gif
maar ik jank niet omdat je vervelend bent, maar ondat je lelijk bent.
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 25 2008 11:01am
Quote (Gewoon_Divine @ Tue, 25 Mar 2008, 18:00)
JA ! cry3.gif
maar ik jank niet omdat je vervelend bent, maar ondat je lelijk bent.


Sneu. zoek ff een leven man en ga niet iedereen afzeiken.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 25 2008 11:10am
Quote (Gewoon_Divine @ Tue, 25 Mar 2008, 17:32)
Haha, sorry voor de spam/lekker makerij happy.gif

Dag mensjes kuss.gif


Als je weet dat het spam is wrm psot je het dan?
/fail
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 11:11am
friet is dus echt vies





































































NOT
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 25 2008 11:17am
Quote (Gewoon_Divine @ Tue, Mar 25 2008, 05:00pm)
JA ! cry3.gif
maar ik jank niet omdat je vervelend bent, maar ondat je lelijk bent.


zo die was ruw gek!
beter ga je pokemon kaarten ruilen, gtfo
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll