☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Lekker Frietjes Eten :d :d :d > Nu Dus :)
1
2
3
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 405
Replies: 21
Track Topic
Jokerstars
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#1
Mar 25 2008 10:32am
Haha, sorry voor de spam/lekker makerij
Dag mensjes
Mr_Mill
Member
Posts: 54,178
Joined: Nov 2 2006
Gold
:
62.69
#2
Mar 25 2008 10:33am
Quote (Gewoon_Divine @ Tue, Mar 25 2008, 04:32pm)
Haha, sorry voor de spam/lekker makerij
Dag mensjes
lol ik ook seffens >.>
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#3
Mar 25 2008 10:33am
dat is heel fijn voor je!
WHO CARES?!
Sjaakje007
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#4
Mar 25 2008 10:34am
Quote (Gewoon_Divine @ Tue, Mar 25 2008, 04:32pm)
Haha, sorry voor de spam/lekker makerij
Dag mensjes
moet je daar een topic voor maken?
ga je weer janken, omdat ik terug ben, in je quote?
ja zeker?
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#5
Mar 25 2008 10:48am
sterf..
Jokerstars
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#6
Mar 25 2008 11:00am
Quote (Sjaakje007 @ Tue, 25 Mar 2008, 18:34)
moet je daar een topic voor maken?
ga je weer janken, omdat ik terug ben, in je quote?
ja zeker?
JA !
maar ik jank niet omdat je vervelend bent, maar ondat je lelijk bent.
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#7
Mar 25 2008 11:01am
Quote (Gewoon_Divine @ Tue, 25 Mar 2008, 18:00)
JA !
maar ik jank niet omdat je vervelend bent, maar ondat je lelijk bent.
Sneu. zoek ff een leven man en ga niet iedereen afzeiken.
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#8
Mar 25 2008 11:10am
Quote (Gewoon_Divine @ Tue, 25 Mar 2008, 17:32)
Haha, sorry voor de spam/lekker makerij
Dag mensjes
Als je weet dat het spam is wrm psot je het dan?
/fail
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#9
Mar 25 2008 11:11am
friet is dus echt vies
NOT
Sjaakje007
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#10
Mar 25 2008 11:17am
Quote (Gewoon_Divine @ Tue, Mar 25 2008, 05:00pm)
JA !
maar ik jank niet omdat je vervelend bent, maar ondat je lelijk bent.
zo die was ruw gek!
beter ga je pokemon kaarten ruilen, gtfo
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact