d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sneeuw, Regen, Storm, Zon??? > Wat Wordt Het Nou...
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 25 2008 07:14am
Ik wil storm!!!
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Mar 25 2008 07:21am
hittegolf ftw.. smile.gif

ik moet btw volgende week 5 dagen gaan stappen ... :s hopelijk is het dan beter week als de voorbije dagen :s
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 25 2008 08:33am
Zon Ofc.. lekker weer!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 25 2008 08:41am
Zon, voor de verandering.
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 25 2008 08:53am
Quote (Skulvar @ Tue, Mar 25 2008, 03:41pm)
Zon, voor de verandering.


zon is kut, wordt het zo warm en ga je zo plakken.
Member
Posts: 2,079
Joined: Jan 9 2007
Gold: 120.00
Mar 25 2008 09:11am
gewoon lekker 24 graden met strak blauwe lucht en een relaxd zonnetje erbij, zacht briesje wind..... perfect biggrin.gif
weer lekker skateboarden dan ^^
t weer nu is kut >.< regen, hagel, wind
BAH tievuszooi
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 25 2008 09:14am
Quote (DickDale @ Tue, Mar 25 2008, 04:11pm)
gewoon lekker 24 graden met strak blauwe lucht en een relaxd zonnetje erbij, zacht briesje wind..... perfect biggrin.gif
weer lekker skateboarden dan ^^
t weer nu is kut >.< regen, hagel, wind
BAH tievuszooi


vanochtend lag hier een dik pak sneeuw...
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 09:25am
gewoon 25 graden bewolkt lekker briesje derbij en af en toen mag de zon doorkomen ^^
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 25 2008 09:44am
Quote (DickDale @ Tue, Mar 25 2008, 03:11pm)
gewoon lekker 24 graden met strak blauwe lucht en een relaxd zonnetje erbij, zacht briesje wind..... perfect biggrin.gif
weer lekker skateboarden dan ^^
t weer nu is kut >.< regen, hagel, wind
BAH tievuszooi


idd,
alleen ik ganiet skateboarden maarja...
lekker zwemme, hele dag lam liggen ofzo. kan ik ook wel leven:D
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 25 2008 10:11am
Quote (Malakas @ Tue, Mar 25 2008, 03:53pm)
zon is kut, wordt het zo warm en ga je zo plakken.


moet je is achter je pc vandaan komen smile.gif
Ghehehehehehe

Lekker in de zon, 22-26 graden, op de stretcher en dan in slaap vallen xD
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll