Quote (DickDale @ Tue, Mar 25 2008, 03:11pm)
gewoon lekker 24 graden met strak blauwe lucht en een relaxd zonnetje erbij, zacht briesje wind..... perfect

weer lekker skateboarden dan ^^
t weer nu is kut >.< regen, hagel, wind
BAH tievuszooi
idd,
alleen ik ganiet skateboarden maarja...
lekker zwemme, hele dag lam liggen ofzo. kan ik ook wel leven:D