Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Mar 2008, 04:00)
amazon..
lijtk me nogal logisch ^
overall bad -.-
Ik ben het eigelijk niet met je eens, ik had in nov.07 een amazon en smiter samen waren ze 11k fg waard. En me Ama (Javazon) kon makkelijk iedereen aan met PvP en same als me smiter
Quote (Zompy @ Tue, 25 Mar 2008, 08:31)
Amazone is best wel sterk met PvP.
Is het voor PvP of PvE?????
Zoals in de Titel
PvP