☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
>
Poll > Amazones Ownen Het Hardst? > Waar Of Niet Waar?
1
2
3
11
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2309
Replies: 103
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
I_Have_Many_friends
Member
Posts: 1,785
Joined: Mar 16 2008
Gold
:
9.00
#1
Mar 24 2008 12:50pm
Bedankt voor je stem!
Ik vind dat ama's alles ownen, ze zijn gewoon de beste, maar je moet wel de equipment kunnen betalen!
(nice equ voor je ama kost al gauw 200 fg)
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#2
Mar 24 2008 12:55pm
wauw 200fg
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#3
Mar 24 2008 12:57pm
al gauw 200 fgs? dan heb je wel een nooby ama! ik denk een goeie zo 3/4 k fgs kost..
I_Have_Many_friends
Member
Posts: 1,785
Joined: Mar 16 2008
Gold
:
9.00
#4
Mar 24 2008 01:17pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, 24 Mar 2008, 20:55)
wauw 200fg
als het niks is, waarom donate je mij dan geen 200 ?
Jokerstars
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#5
Mar 24 2008 01:19pm
Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 20:57)
al gauw 200 fgs? dan heb je wel een nooby ama! ik denk een goeie zo 3/4 k fgs kost..
Ik denk het ook, maar ama ownt wel het kk hardst
This post was edited by Gewoon_Divine on Mar 24 2008 01:19pm
Jokerstars
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#6
Mar 24 2008 01:20pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, 24 Mar 2008, 20:55)
wauw 200fg
Quote (I_Have_Many_friends @ Mon, 24 Mar 2008, 21:17)
als het niks is, waarom donate je mij dan geen 200 ?
Ja, doe mij ook maar
I_Have_Many_friends
Member
Posts: 1,785
Joined: Mar 16 2008
Gold
:
9.00
#7
Mar 24 2008 01:21pm
Quote (Gewoon_Divine @ Mon, 24 Mar 2008, 21:20)
Ja, doe mij ook maar
Haha, als hij doet, krijg jij de helft
andersom ook dan?
Jokerstars
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#8
Mar 24 2008 01:21pm
Quote (I_Have_Many_friends @ Mon, 24 Mar 2008, 21:21)
Haha, als hij doet, krijg jij de helft
andersom ook dan?
Hahahaha, okee man, is goed
I_Have_Many_friends
Member
Posts: 1,785
Joined: Mar 16 2008
Gold
:
9.00
#9
Mar 24 2008 01:22pm
Quote (Gewoon_Divine @ Mon, 24 Mar 2008, 21:21)
Hahahaha, okee man, is goed
Mensen, allemaal stemmen
This post was edited by I_Have_Many_friends on Mar 24 2008 01:22pm
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#10
Mar 24 2008 01:41pm
200 fgs is ook niks had paar dagen geleden nog 4 k fgs ofzo.. en binnenkort weer ga ff wat stuf verkopen.
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
11
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact