d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Amazones Ownen Het Hardst? > Waar Of Niet Waar?
12311Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 1,785
Joined: Mar 16 2008
Gold: 9.00
Mar 24 2008 12:50pm
Bedankt voor je stem!

Ik vind dat ama's alles ownen, ze zijn gewoon de beste, maar je moet wel de equipment kunnen betalen!
(nice equ voor je ama kost al gauw 200 fg)
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 24 2008 12:55pm
wauw 200fg
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 12:57pm
al gauw 200 fgs? dan heb je wel een nooby ama! ik denk een goeie zo 3/4 k fgs kost..
Member
Posts: 1,785
Joined: Mar 16 2008
Gold: 9.00
Mar 24 2008 01:17pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, 24 Mar 2008, 20:55)
wauw 200fg


als het niks is, waarom donate je mij dan geen 200 ?
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 24 2008 01:19pm
Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 20:57)
al gauw 200 fgs? dan heb je wel een nooby ama! ik denk een goeie zo 3/4 k fgs kost..


Ik denk het ook, maar ama ownt wel het kk hardst smile.gif

This post was edited by Gewoon_Divine on Mar 24 2008 01:19pm
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 24 2008 01:20pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, 24 Mar 2008, 20:55)
wauw 200fg


Quote (I_Have_Many_friends @ Mon, 24 Mar 2008, 21:17)
als het niks is, waarom donate je mij dan geen 200 ?


Ja, doe mij ook maar happy.gif
Member
Posts: 1,785
Joined: Mar 16 2008
Gold: 9.00
Mar 24 2008 01:21pm
Quote (Gewoon_Divine @ Mon, 24 Mar 2008, 21:20)
Ja, doe mij ook maar happy.gif


Haha, als hij doet, krijg jij de helft happy.gif
andersom ook dan? smile.gif
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 24 2008 01:21pm
Quote (I_Have_Many_friends @ Mon, 24 Mar 2008, 21:21)

Haha, als hij doet, krijg jij de helft happy.gif
andersom ook dan? smile.gif


Hahahaha, okee man, is goed smile.gif
Member
Posts: 1,785
Joined: Mar 16 2008
Gold: 9.00
Mar 24 2008 01:22pm
Quote (Gewoon_Divine @ Mon, 24 Mar 2008, 21:21)
Hahahaha, okee man, is goed smile.gif


thumbsup.gif

Mensen, allemaal stemmen biggrin.gif biggrin.gif


This post was edited by I_Have_Many_friends on Mar 24 2008 01:22pm
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 01:41pm
200 fgs is ook niks had paar dagen geleden nog 4 k fgs ofzo.. en binnenkort weer ga ff wat stuf verkopen.
Go Back To Nederlands Topic List
12311Next
Add Reply New Topic New Poll