d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Rank Mijn Nieuwe Avatar, Please :) > Binnen!! :d
12Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 24 2008 09:52am
Bedankt voor je stem,
aub geen etters die gewoon zeggN :een 1! lekker voor je! ( lol )

Laters, biggrin.gif
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 24 2008 09:53am
niet origineel en goedkoop
1/10 sad.gif
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 24 2008 09:54am
Quote (Sjaakje007 @ Mon, 24 Mar 2008, 17:53)
niet origineel en goedkoop
1/10 sad.gif


niet eens betaald tongue.gif
Zelf gemaakt biggrin.gif
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 24 2008 09:54am
Quote (Gewoon_Divine @ Mon, Mar 24 2008, 03:54pm)
niet eens betaald tongue.gif
Zelf gemaakt biggrin.gif


helemaal zelf gemaakt
met de hulp van customticks ohmy.gif

This post was edited by Sjaakje007 on Mar 24 2008 09:55am
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 24 2008 09:55am
Quote (Sjaakje007 @ Mon, 24 Mar 2008, 17:54)
helemaal zelf gemaakt
met de hulp van custom counters ohmy.gif


yep, maar jij vind mijn avatar nergens op lijken, dat is jouw mening, ik vind jouw signature kinderachtig, en je avatar vaag wacko.gif
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 24 2008 09:56am
Quote (Gewoon_Divine @ Mon, Mar 24 2008, 03:55pm)
yep, maar jij vind mijn avatar nergens op lijken, dat is jouw mening, ik vind jouw signature kinderachtig, en je avatar vaag wacko.gif


mijn avatar is dope en mijn signature de bom maar ik maak geen kanker topic om te vragen wat je er van vind als ik het heb gejat
jij bent echt dom
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 24 2008 09:57am
Quote (Gewoon_Divine @ Mon, Mar 24 2008, 05:55pm)
yep, maar jij vind mijn avatar nergens op lijken, dat is jouw mening, ik vind jouw signature kinderachtig, en je avatar vaag wacko.gif


Ja je vraag hier toch om een mening, moet je niet gelijk zijn stuff afkatten tongue.gif

Maar nee, niet echt orgineel. ziet er saai uit. 2/10
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 24 2008 09:58am
Quote (Sjaakje007 @ Mon, 24 Mar 2008, 17:56)
mijn avatar is dope en mijn signature de bom maar ik maak geen kanker topic om te vragen wat je er van vind als ik het heb gejat
jij bent echt dom


Hahahaha, en jij moet leren wat leuk is XD
Totally spies, hahahahahhaha LOL'D 5 jaar? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 24 2008 09:58am
Quote (Gewoon_Divine @ Mon, Mar 24 2008, 03:58pm)
Hahahaha, en jij moet leren wat leuk is XD
Totally spies, hahahahahhaha LOL'D 5 jaar? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


jonge ga buiten spelen ofzo damn
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 24 2008 09:59am
Quote (Sjaakje007 @ Mon, 24 Mar 2008, 17:58)
jonge ga buiten spelen ofzo damn


Hahahahaha, op je teentjes getrapt jongen? tongue.gif
Ga een nieuwe sig zoeken smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll