Quote (Flatulence @ Mon, Mar 24 2008, 02:06pm)
Terve, miten menee?
ps; een pm sturen wanneer je hebt geantwoord is echt prachtig =]
Nee, gelukkig niet, dat zou onmenselijk zijn.
sinds wanneer is een IQ van 40 onmenselijk?
Quote (sK_Kabouter @ Mon, Mar 24 2008, 02:15pm)
Waar komt deze retard nu weer vandaan?
geen ID prolly just another spam noob..
en ik verveelde me dus d8 laat ik er maar wat van zeggen ^^
net bij elke topic als last reply: Flatulence :S
This post was edited by DickDale on Mar 24 2008 08:24am