d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Barb Vraagje > Take A Look ;)
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,542
Joined: Jun 8 2006
Gold: 67.00
Mar 24 2008 05:14am
ik heb een barb met een 2hand maul is er ook een cobat mastery voor?

bijv:
zwaard barb heeft zwaard mastery

is er ook zoiet voor 2hand maul?
Member
Posts: 443
Joined: Dec 7 2007
Gold: 0.00
Mar 24 2008 05:19am
vau tosi makeeta! smile.gif
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Mar 24 2008 05:22am
Quote (Iris @ Mon, 24 Mar 2008, 12:14)
ik heb een barb met een 2hand maul is er ook een cobat mastery voor?

bijv:
zwaard barb heeft zwaard mastery

is er ook zoiet voor 2hand maul?


dat is mace mastery toch?

This post was edited by Larzie on Mar 24 2008 05:22am
Member
Posts: 19,542
Joined: Jun 8 2006
Gold: 67.00
Mar 24 2008 05:33am
ja thxz
Member
Posts: 55
Joined: Feb 22 2008
Gold: 13.00
Mar 24 2008 06:09am
Quote (AmiS92 @ Mon, Mar 24 2008, 11:19am)
vau tosi makeeta! smile.gif


rot jij is gauw op
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 24 2008 06:22am
Quote (AmiS92 @ Mon, Mar 24 2008, 11:19am)
vau tosi makeeta! smile.gif


uhuh..
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 24 2008 07:32am
Quote (AmiS92 @ Mon, Mar 24 2008, 01:19pm)
vau tosi makeeta! smile.gif
ota suihin ;D

Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 24 2008 07:36am
Quote (Flatulence @ Mon, Mar 24 2008, 01:32pm)
ota suihin ;D


uhuh..
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 24 2008 07:43am
Quote (Sjaakje007 @ Mon, Mar 24 2008, 03:36pm)
uhuh..
ota suihin ;D

Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 24 2008 09:21am
Quote (Flatulence @ Mon, Mar 24 2008, 01:43pm)
ota suihin ;D


yep
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll