d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Zit Verdomme Al Ruim 6 Weken Zonder Internet > Arg!@#!&%!&#^
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 23 2008 01:34am
Tis best hard, cold-turkey afgekickt van het internetten.

ik moest van de ene op de andere dag ineens verhuizen. opzich was het geen probleem (heb best veel geluk gehad.... heb nu een aller aardigst huisje voor bijna niks)
alleen ik lig nu al weken overhoop met enerzijds m'n provider waar ik ruim een maand geleden een abonnement afgesloten heb en anderzijds KPN (voor de nietnederlanders: het grootste & oudste telecombedrijf van nederland) getouwtrek tussen bijde partijen zorgt voor de ene vetraging na de ander.

je weet pas wat je mist als je het nietmeer hebt.


Arg wink.gif
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Mar 23 2008 02:56am
als je zonder internet zit... hoe kan je dan op jsp posten?
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Mar 23 2008 03:16am
Kweet wat je bedoelt, had ooit is men computer binnengedaan en die was weg voor 1 maand :S
Niet direct hetzelfde maar een computer zonder internet....is een cocktail zonder alchohol wink.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 23 2008 03:25am
idd heel kut als je geen internet hebt


Quote (Falkerakatim @ Sun, 23 Mar 2008, 09:56)
als je zonder internet zit... hoe kan je dan op jsp posten?


maybe zat ie bij een vriend of vriendin thuis en heeft ie via daar dit gepost.

Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 23 2008 03:37am
Quote (Sefran @ Sun, Mar 23 2008, 09:16am)
Kweet wat je bedoelt, had ooit is men computer binnengedaan en die was weg voor 1 maand :S
Niet direct hetzelfde maar een computer zonder internet....is een cocktail zonder alchohol wink.gif


moet er niet aan denke... zie je het al voor je???
cocktail malt...:S

Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 23 2008 03:58am
Quote (Falkerakatim @ Sun, Mar 23 2008, 08:56am)
als je zonder internet zit... hoe kan je dan op jsp posten?


moehaaa einstein biggrin.gif


ik zit bij een vriendin thuis
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 23 2008 04:05am
Quote (Hellskin @ Sun, Mar 23 2008, 10:58am)
moehaaa einstein biggrin.gif


ik zit bij een vriendin thuis


Hai!
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 23 2008 04:06am
Quote (Demonsangel @ Sun, Mar 23 2008, 10:05am)
Hai!


ik mis je sad.gif
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Mar 23 2008 04:36am
Quote (Hellskin @ Sun, Mar 23 2008, 09:58am)
moehaaa einstein biggrin.gif


ik zit bij een vriendin thuis


nee hij zit niet bij mij thuis wink.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 23 2008 04:52am
Quote (xxrey-apoxx @ Sun, Mar 23 2008, 10:36am)
nee hij zit niet bij mij thuis wink.gif


je brengt me wel op een idee.

hier ken ik bnet niet op, bij jou wel ik neem me pc wel mee wink.gif

This post was edited by Hellskin on Mar 23 2008 04:56am
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll