Tis best hard, cold-turkey afgekickt van het internetten.
ik moest van de ene op de andere dag ineens verhuizen. opzich was het geen probleem (heb best veel geluk gehad.... heb nu een aller aardigst huisje voor bijna niks)
alleen ik lig nu al weken overhoop met enerzijds m'n provider waar ik ruim een maand geleden een abonnement afgesloten heb en anderzijds KPN (voor de nietnederlanders: het grootste & oudste telecombedrijf van nederland) getouwtrek tussen bijde partijen zorgt voor de ene vetraging na de ander.
je weet pas wat je mist als je het nietmeer hebt.
Arg