d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kent Er Iemand Een Ventrilo Server > Voor 2.1.0 - 2.3.0 Versie?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Mar 22 2008 04:05pm
pleaaase want 3.0 is buggy voor me sad.gif
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 23 2008 06:35pm
jij bent dom
google het
Member
Posts: 443
Joined: Dec 7 2007
Gold: 0.00
Mar 24 2008 05:14am
juu venttiä vaan tulemaa meikä hoitaa.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 24 2008 06:21am
Quote (AmiS92 @ Mon, Mar 24 2008, 11:14am)
juu venttiä vaan tulemaa meikä hoitaa.


uhuh..
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Mar 24 2008 03:56pm
Quote (Sjaakje007 @ Mon, Mar 24 2008, 12:35am)
jij bent dom
google het


hallo denk je dat ik dat nog niet heb gedaan?
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 04:18pm
Quote (RubberNinja @ Mon, 24 Mar 2008, 22:56)
hallo denk je dat ik dat nog niet heb gedaan?


niet goed nee. als je ff goed zoekt dan vind je er zo een.
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 25 2008 06:56am
Quote (Zened @ Mon, Mar 24 2008, 10:18pm)
niet goed nee. als je ff goed zoekt dan vind je er zo een.


als je er zo 1 vind, zet de link dan hier neer (A)

Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll