d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Zoek Nl Guild Op Dit Forum! > Zal Vast Wel Een Guild Zijn!?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,911
Joined: Oct 30 2004
Gold: 0.21
Warn: 20%
Mar 21 2008 02:07pm
zoek een beetje gezellige guild. aardige mensen.

heb zelf wel gozu spullen en ben meestal wel bereid om iemand de helpen bijv: rushen of UTen..

al zeg ik het zelf tongue.gif vind wel dat ik betrouwbaar ben waarom? ben zelf ook all meer dan 10x gescammed ofzo.. fck de lui btw....


nou goed als iemand een gezellige vriendelijk guild voor me heeft pm me even


bedankt voor je tijd ^^


grt ilo
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 02:41pm
Quote (ilosoxx @ Fri, Mar 21 2008, 09:07pm)
zoek een beetje gezellige guild. aardige mensen.

heb zelf wel gozu spullen en ben meestal wel bereid om iemand de helpen bijv: rushen of UTen..

al zeg ik het zelf tongue.gif vind wel dat ik betrouwbaar ben waarom? ben zelf ook all meer dan 10x gescammed ofzo.. fck de lui btw....


nou goed als iemand een gezellige vriendelijk guild voor me heeft pm me even


bedankt voor je tijd ^^


grt ilo



Ahaaha,, je zoekt gezelligheid in dutch forum?

Succes XD
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 21 2008 02:50pm
Quote (Skulvar @ Fri, 21 Mar 2008, 21:41)
Ahaaha,, je zoekt gezelligheid in dutch forum?

Succes XD


Jaja, dit soort replies kennen we nu onderhand wel als een "nieuw" persoon een topic maakt.
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 21 2008 03:27pm
Quote (ilosoxx @ Fri, Mar 21 2008, 09:07pm)
zoek een beetje gezellige guild. aardige mensen.

heb zelf wel gozu spullen en ben meestal wel bereid om iemand de helpen bijv: rushen of UTen..

al zeg ik het zelf tongue.gif vind wel dat ik betrouwbaar ben waarom? ben zelf ook all meer dan 10x gescammed ofzo.. fck de lui btw....


nou goed als iemand een gezellige vriendelijk guild voor me heeft pm me even


bedankt voor je tijd ^^


grt ilo


OMG-PVP is een nl guild dacht ik.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 04:37pm
Quote (uNoTopia @ Fri, Mar 21 2008, 09:50pm)
Jaja, dit soort replies kennen we nu onderhand wel als een "nieuw" persoon een topic maakt.


Yep, traditie.
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 21 2008 05:10pm
Quote (ilosoxx @ Fri, Mar 21 2008, 09:07pm)
zoek een beetje gezellige guild. aardige mensen.

heb zelf wel gozu spullen en ben meestal wel bereid om iemand de helpen bijv: rushen of UTen..

al zeg ik het zelf tongue.gif vind wel dat ik betrouwbaar ben waarom? ben zelf ook all meer dan 10x gescammed ofzo.. fck de lui btw....


nou goed als iemand een gezellige vriendelijk guild voor me heeft pm me even


bedankt voor je tijd ^^


grt ilo


Waarom maak jij geen guild? Ik ben best bereid om je te joinen als het wat wordt.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Mar 21 2008 05:26pm
Quote (Malakas @ Sat, 22 Mar 2008, 00:10)
Waarom maak jij geen guild? Ik ben best bereid om je te joinen als het wat wordt.


Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 05:47pm
Quote (Godsterrorforce @ Sat, Mar 22 2008, 12:26am)

Kleine kans ja.
Banned
Posts: 932
Joined: Mar 11 2008
Gold: 1.00
Warn: 60%
Mar 21 2008 06:12pm
Quote (Skulvar @ Fri, Mar 21 2008, 11:47pm)

Kleine kans ja.


ja
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 21 2008 07:45pm
kom in FG2 dat is een leuke guild..
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll