d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > E-rape > Het Verhaal Van De Chinese Juan Ling
1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 21 2008 08:34am
Dit is een waargebeurt verhaal. Ik kwam in contact met Juan Ling, een 14 jarige meisje uit Hongkong, tijdens mijn stage daar van het Rode Kruis.
Juan Ling leek een normaal meisje, maar dat kwam omdat ze de pijn van een tragische gebeurtenis wegkropte, en elke dag weer een masker droeg.
Sinds het ongeluk durft ze niet meer naar buiten of op internet. Ook televisie kijken is al een moeilijke opgave.
Ik kwam in contact met Juan Ling nadat ze geprobeerd had zelfmoord te plegen. Na 3 dagen naast haar in het ziekenhuis gezeten te hebben sprak ze me aan.
Ze begon met het verhaal. "Mijn familie was erg arm. Om te overleven moest ik ook werken. Daarom ben ik livechat medewerker bij het bedrijf Accounts.net geworden."
Ik merkte dat ze zich ongemakkelijk voelde. Ze had haar lakens strak om haar lijf heen getrokken, alsof ze bang was.
Ze ging verder. "De werktijden waren afschuwelijk. Soms moest ik van 3 uur 's nachts tot 12 uur 's middags werken. Normaal hielp ik klanten met hun problemen."
Ze aarzelde. "Op een dag kwam er een man langs, hij vertelde zijn probleem. Terwijl ik een antwoord aan het typen was, streelde hij virtueel mijn borsten.
Nadat ik het antwoord getypt had vroeg ik hem of hij hiermee op wilde houden. Ik was bang. Hij gaf aan mijn verzoek geen gehoor en bleef doorgaan.
Ik probeerde hem uit de livechat te zetten, maar hij had sterke hacks waarmee dit onmogelijk was. Hij trok toen mijn e-pants uit.
Langzaam gingen zijn handen van mijn borsten naar mijn vagina. Hij begon me te vingeren en duwde me voorover.
Na enkele minuten stopte hij zijn piemel in mijn vagina en begon me te neuken. Ik typte met caps lock dat ik dit niet wou en om hulp, maar niemand kon me horen."

Nadat ze het verhaal verteld had overleed ze aan haar verwondingen, die ze aan haarzelf had aangericht.
E-rape en E-pesten klinken misschien heel onschuldig. Maar schijn bedriegt.
Stop E-Rapen en E-pesten nu!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 08:37am
Quote (Sjaakje007 @ Fri, Mar 21 2008, 03:34pm)
Dit is een waargebeurt verhaal. Ik kwam in contact met Juan Ling, een 14 jarige meisje uit Hongkong, tijdens mijn stage daar van het Rode Kruis.
Juan Ling leek een normaal meisje, maar dat kwam omdat ze de pijn van een tragische gebeurtenis wegkropte, en elke dag weer een masker droeg.
Sinds het ongeluk durft ze niet meer naar buiten of op internet. Ook televisie kijken is al een moeilijke opgave.
Ik kwam in contact met Juan Ling nadat ze geprobeerd had zelfmoord te plegen. Na 3 dagen naast haar in het ziekenhuis gezeten te hebben sprak ze me aan.
Ze begon met het verhaal. "Mijn familie was erg arm. Om te overleven moest ik ook werken. Daarom ben ik livechat medewerker bij het bedrijf Accounts.net geworden."
Ik merkte dat ze zich ongemakkelijk voelde. Ze had haar lakens strak om haar lijf heen getrokken, alsof ze bang was.
Ze ging verder. "De werktijden waren afschuwelijk. Soms moest ik van 3 uur 's nachts tot 12 uur 's middags werken. Normaal hielp ik klanten met hun problemen."
Ze aarzelde. "Op een dag kwam er een man langs, hij vertelde zijn probleem. Terwijl ik een antwoord aan het typen was, streelde hij virtueel mijn borsten.
Nadat ik het antwoord getypt had vroeg ik hem of hij hiermee op wilde houden. Ik was bang. Hij gaf aan mijn verzoek geen gehoor en bleef doorgaan.
Ik probeerde hem uit de livechat te zetten, maar hij had sterke hacks waarmee dit onmogelijk was. Hij trok toen mijn e-pants uit.
Langzaam gingen zijn handen van mijn borsten naar mijn vagina. Hij begon me te vingeren en duwde me voorover.
Na enkele minuten stopte hij zijn piemel in mijn vagina en begon me te neuken. Ik typte met caps lock dat ik dit niet wou en om hulp, maar niemand kon me horen."

Nadat ze het verhaal verteld had overleed ze aan haar verwondingen, die ze aan haarzelf had aangericht.
E-rape en E-pesten klinken misschien heel onschuldig. Maar schijn bedriegt.
Stop E-Rapen en E-pesten nu!

Hoi knappe jongen.
Vind je het lekker als ik dit doe?

2 Members: Skulvar, Gehakt

Omfg, leuke naam biggrin.gif

This post was edited by Skulvar on Mar 21 2008 08:38am
Banned
Posts: 5
Joined: Mar 21 2008
Gold: 0.00
Mar 21 2008 08:38am
Als je hier geen loser tag voor krijgt is het zeer triest gestelt met d2jsp

This post was edited by Gehakt on Mar 21 2008 08:38am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 08:39am
Quote (Gehakt @ Fri, Mar 21 2008, 03:38pm)
Als je hier geen loser tag voor krijgt is het zeer triest gestelt met d2jsp


Het is gehaktdag.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 21 2008 08:41am
Quote (Gehakt @ Fri, Mar 21 2008, 02:38pm)
Als je hier geen loser tag voor krijgt is het zeer triest gestelt met d2jsp


Dit is echt gebeurt en ik ga er een boek over schrijven.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 08:42am
Quote (Sjaakje007 @ Fri, Mar 21 2008, 03:41pm)
Dit is echt gebeurt en ik ga er een boek over schrijven.


Dan krijg je een RL loser tag. sleep.gif
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 21 2008 08:45am
Quote (Skulvar @ Fri, Mar 21 2008, 02:42pm)
Dan krijg je een RL loser tag. sleep.gif


we zullen zien wie er het laatst lacht als het boek uit is en ik miljoenen verdien
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 08:45am
Quote (Sjaakje007 @ Fri, Mar 21 2008, 03:45pm)
we zullen zien wie er het laatst lacht als het boek uit is en ik miljoenen verdien


Ik lach mee, want ik krijg ook een deel, ja toch?
Banned
Posts: 5
Joined: Mar 21 2008
Gold: 0.00
Mar 21 2008 08:45am
Quote (Sjaakje007 @ Fri, Mar 21 2008, 02:45pm)
we zullen zien wie er het laatst lacht als het boek uit is en ik miljoenen verdien


wacht maar toch je RL gold lock krijgt van zompy
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 08:47am
Quote (Gehakt @ Fri, Mar 21 2008, 03:45pm)
wacht maar toch je RL gold lock krijgt van zompy


NEEEEEEEEEEEEEEE
Zompy word een rebel.
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll