d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wie Word Het > Het Enige Meisje Of Een Jongen!?!?
1239Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Mar 21 2008 06:56am
Nou we hadden iets te veel mensen gehad die serieus mee gingen doen
in de poll kunnen maximaal 10 mensen staan

en er zijn der nog een paar maar daar kan gewoon normaal op gestemd worden
dan moet je der onderste nemen en dan de naam in d etopic schrijven wie je kiest.

uNoTopia page 2
BadBoyDeGekste page 2
Snielsje page 1
Tsuwasa page 1

nou dit waren ze wel zo ongeveer veel plezier met stemmen en graag de mening erbij waarom!

hier is de oude topic zodat je ze op kan zoeken smile.gif
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=16254361&f=259

regards snielsje
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 21 2008 06:57am
jajjaja wrom sat aik niet in de poll ^^

ik ga voooor skulvar ofc
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Mar 21 2008 06:58am
Mannen beoordelen op basis van uiterlijk, laat ik over aan homoseksuelen.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 06:58am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Mar 21 2008, 01:57pm)
jajjaja wrom sat aik niet in de poll ^^

ik ga voooor skulvar ofc


Ahaha, en ik krijg dan wel een plekje in de poll met m'n serieuse foto!
Edit; Ik heb natuurlijk op mijzelf gestemd, het is een van mijn favoriete broeken, ik heb hem nu zelfs aan.

This post was edited by Skulvar on Mar 21 2008 06:59am
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 21 2008 06:59am
Narcisme heart2.gif .
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 21 2008 07:00am
Quote (�?NNI @ Fri, Mar 21 2008, 01:58pm)
Mannen beoordelen op basis van uiterlijk, laat ik over aan homoseksuelen.


Ik vroeg me net af of ik de enige was die dit ook raar vond xD

apo ftw!
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Mar 21 2008 07:01am
Quote (�?NNI @ Fri, 21 Mar 2008, 14:58)
Mannen beoordelen op basis van uiterlijk, laat ik over aan homoseksuelen.


=D=D
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 07:01am
Quote (mrs.piggy @ Fri, Mar 21 2008, 01:59pm)
Narcisme heart2.gif .


Ah, ook al op jezelf gestemd? biggrin.gif
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 21 2008 07:04am
Quote (Skulvar @ Fri, Mar 21 2008, 02:01pm)
Ah, ook al op jezelf gestemd? biggrin.gif


mrs.piggy Page 4 16.67% (1 Votes)

Jups. tongue.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 07:07am
Quote (mrs.piggy @ Fri, Mar 21 2008, 02:04pm)
mrs.piggy Page 4  16.67%  (1 Votes)

Jups. tongue.gif


Hmm, je kunt jezelf ook naar de overwinning multi accen! biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1239Next
Add Reply New Topic New Poll