Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Mar 21 2008, 01:57pm)
jajjaja wrom sat aik niet in de poll ^^
ik ga voooor skulvar ofc
Ahaha, en ik krijg dan wel een plekje in de poll met m'n serieuse foto!
Edit; Ik heb natuurlijk op mijzelf gestemd, het is een van mijn favoriete broeken, ik heb hem nu zelfs aan.
This post was edited by Skulvar on Mar 21 2008 06:59am