d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mensen, Help Even Aub. > Binnen
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 20 2008 10:41am
#1) 1 Sorceress Skills - 8 Fcr - 56 Mana - Mana Reg: 6% - 9 @ll resistances - Magic dmg reduced by 2. Required level = 49

Wat zou deze bovenstaande amulet waard zijn?? biggrin.gif

Alvast bedankt voor je hulp!


P.S. deze amu en veel meer te vinden daar icon_pointr.gif http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=16106683&f=54&st=0
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 20 2008 10:51am

#1) 1 Sorceress Skills - 8 Fcr - 56 Mana - Mana Reg: 6% - 9 @ll resistances - Magic dmg reduced by 2. Required level = 49

What would the amu upside be worth?
Thx for ur help!


P.S. This amu, and much more availeble there icon_pointr.gif http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=16106683&f=54&st=0

This post was edited by Gewoon_Divine on Mar 20 2008 11:06am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 20 2008 10:58am
Ah ja, voor degenen in het nederlandse forum , die geen nederlands kunnen, maar hier toch zitten, zet jij het in het engels?

Die 'eikels' stoort me dus ik zal je ava maar quoten, fuck off en doe dit in trading of ergens anders.

dankje edu, alleen was ik te lui

This post was edited by Demonsangel on Mar 20 2008 11:01am
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 20 2008 11:00am
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 20 2008 11:05am
Quote (Wasbeertje @ Thu, 20 Mar 2008, 19:00)
<IMG alt="" src="http://img151.imageshack.us/img151/3922/avatar4eb4.gif">


geniet van je warn, kk mongool!
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 20 2008 11:06am
Quote (Demonsangel @ Thu, 20 Mar 2008, 18:58)
Ah ja, voor degenen in het nederlandse forum , die geen nederlands kunnen, maar hier toch zitten, zet jij het in het engels?

Die 'eikels' stoort me dus ik zal je ava maar quoten, fuck off en doe dit in trading of ergens anders.

dankje edu, alleen was ik te lui


Wat lul jij eikels?
ben je beetje nichterig misschien? smile.gif
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 20 2008 11:07am
Naajaa, stik maar, al verkocht voor 10 fgs.
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Mar 20 2008 11:12am
Quote (Gewoon_Divine @ Thu, 20 Mar 2008, 18:07)
Naajaa, stik maar, al verkocht voor 10 fgs.


Stoere jongen.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 20 2008 11:21am
hehe welkom in dutch forum ^^^^

maja met zo'n ava vraag je er wel om..

je amu was crap dus goeie sale
Member
Posts: 9,120
Joined: Feb 17 2007
Gold: 120.00
Mar 20 2008 11:42am
Quote (Wasbeertje @ Thu, 20 Mar 2008, 18:00)
http://img151.imageshack.us/img151/3922/avatar4eb4.gif


/nod
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll