Quote (Demonsangel @ Thu, 20 Mar 2008, 18:58)
Ah ja, voor degenen in het nederlandse forum , die geen nederlands kunnen, maar hier toch zitten, zet jij het in het engels?
Die 'eikels' stoort me dus ik zal je ava maar quoten, fuck off en doe dit in trading of ergens anders.
dankje edu, alleen was ik te lui
Wat lul jij eikels?
ben je beetje nichterig misschien?