d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Alvast !
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 20 2008 01:48am
Vrolijk pasen iedereen ^^^

Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 20 2008 02:18am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Mar 20 2008, 08:48am)
Vrolijk pasen iedereen ^^^

http://www.hyves.nl/showImage.php/204797045_500_500_nTXk.jpeg


HAAHAHAH!

Jij ook tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 20 2008 02:20am
Quote (Skulvar @ Thu, 20 Mar 2008, 09:18)
HAAHAHAH!

Jij ook tongue.gif


goeie moggel !

en bedankt he wink.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 20 2008 02:43am
whahah XD

vrolijke paasdagen en vergrijp je nie aan de alcohol ^^
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Mar 20 2008 02:56am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 20 Mar 2008, 08:48)
Vrolijk pasen iedereen ^^^

<IMG alt="" src="http://www.hyves.nl/showImage.php/204797045_500_500_nTXk.jpeg">


zelfde voor jou, leuke foto trouwens smile.gif
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 20 2008 04:43am
vrolijke paasdagen iedereen

Quote (JurK. @ Thu, Mar 20 2008, 09:43am)
whahah XD

vrolijke paasdagen en vergrijp je nie aan de alcohol ^^


Nee natuurlijk niet, alleen maar fakkels smile.gif
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Mar 20 2008 06:11am
vrolijk pasen alvast guys en girls smile.gif hoop dat jullie allemaal een paar leuke dagen zullen hebben zal aan jullie denken;)
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 20 2008 06:36am
Quote (xxrey-apoxx @ Thu, 20 Mar 2008, 13:11)
vrolijk pasen alvast guys en girls smile.gif hoop dat jullie allemaal een paar leuke dagen zullen hebben zal aan jullie denkenwink.gif


...

This post was edited by CorvX on Mar 20 2008 06:36am
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 20 2008 07:32am
lang weekend -> sporten tot je erbij neervalt, en dan nog doorgaan.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 20 2008 07:46am
2examens de dinsdag na pasen.
nee geen vrolijk pasen dus.
maar wel paasparty op zondag.

This post was edited by Wasbeertje on Mar 20 2008 07:46am
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll