Quote (Wasbeertje @ Wed, Mar 19 2008, 07:15pm)
vol met posts van sjaakie bbdgayste en skullvar.
eduard is not amused.
-gaat huiswerk maken.
ale , ik ben dus niet aleen die me eindeloos erger aan dit uitschot
we zouden een appart topic moeten maken waar ze hun gang in kunnen gaan en ons eindelijk met rust laten
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 07:37pm)
vind ik ook nogal over dreven
vooral voor een multi zoals jij eduard
weet je wat ik overdreven vind? jij en skulvar die 3 paginas volspamme in een serieus topic over totaal nutteloze oftopic shit
This post was edited by cranium-sf on Mar 19 2008 01:48pm