d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Word Hier Atm Kankerhard Gespammed > 3 Pages Per Topic In De Top 5
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 19 2008 01:15pm
vol met posts van sjaakie bbdgayste en skullvar.
eduard is not amused.
-gaat huiswerk maken.

This post was edited by Wasbeertje on Mar 19 2008 01:15pm
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Mar 19 2008 01:16pm
Quote (Wasbeertje @ Wed, 19 Mar 2008, 21:15)
vol met posts van sjaakie bbdgayste en skullvar.
eduard is not amused.
-gaat huiswerk maken.


Report ze dan als je het er voor over hebt.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 19 2008 01:18pm
hoezo, meestal zijn we wel redelijk on topic :S
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 19 2008 01:29pm
ik bedoel seireus, ga ff iets nuttigs doen ofzo.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 19 2008 01:31pm
Quote (Wasbeertje @ Wed, Mar 19 2008, 07:29pm)
ik bedoel seireus, ga ff iets nuttigs doen ofzo.


ik bedoel serieus, moest je hier nou ecth helemaal een topic voor maken?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 01:37pm
Quote (Sjaakje007 @ Wed, 19 Mar 2008, 20:31)
ik bedoel serieus, moest je hier nou ecth helemaal een topic voor maken?


vind ik ook nogal over dreven

vooral voor een multi zoals jij eduard
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 19 2008 01:48pm
Quote (Wasbeertje @ Wed, Mar 19 2008, 07:15pm)
vol met posts van sjaakie bbdgayste en skullvar.
eduard is not amused.
-gaat huiswerk maken.


ale , ik ben dus niet aleen die me eindeloos erger aan dit uitschot
we zouden een appart topic moeten maken waar ze hun gang in kunnen gaan en ons eindelijk met rust laten

Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 07:37pm)
vind ik ook nogal over dreven

vooral voor een multi zoals jij eduard


weet je wat ik overdreven vind? jij en skulvar die 3 paginas volspamme in een serieus topic over totaal nutteloze oftopic shit

This post was edited by cranium-sf on Mar 19 2008 01:48pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 01:52pm
Quote (cranium-sf @ Wed, 19 Mar 2008, 20:48)
weet je wat ik overdreven vind? jij en skulvar die 3 paginas volspamme in een serieus topic  over totaal nutteloze oftopic shit


hmm bij mij is dat maar een pagina ik heb show 50 posts per pagina ^

maja we zijn al gestopt toch !
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 19 2008 01:52pm
Quote (cranium-sf @ Wed, Mar 19 2008, 07:48pm)
weet je wat ik overdreven vind? jij en skulvar die 3 paginas volspamme in een serieus topic  over totaal nutteloze oftopic shit


zo'n forum bestaat al, het heet de Deutsch forums
je word er keihard aangepakt als je iets verkeerd doet zoals ze gewend zijn wink.gif
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 19 2008 01:54pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 07:52pm)
hmm bij mij is dat maar een pagina ik heb show 50 posts per pagina ^

maja we zijn al gestopt toch !


hint : koop woordenboek en zoek op : stoppen
we zullen zien , maar wat ik tot nu toe heb gezien na tijdje niet meer in dutch forum te komen stata me echt nie t aan
50% van de posts hier zijn nuteloos en 90% van die posts zijn gemaakt door jou of skulvar
ik hoop dat je je herpakt

dit is dan ook de reden dat ik tijd niet meer op dutch ben geweest , elk serieus topic eindigt op spamtopic

This post was edited by cranium-sf on Mar 19 2008 01:55pm
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll