d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Donor Met Lichaamsdelen > Jah
12312Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 18 2008 11:37am
Wat vinden jullie van lichaamsdonoren?
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Mar 18 2008 11:42am
ik vind t vet nierig!
Banned
Posts: 10
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 11:43am
Als ik daarmee een Trusted Tag mee kan krijgen doe ik het graag!
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 18 2008 11:46am
ik heb al 2 longen afgestaan, en t is verslavend kan ik je vertellen.
binnekort ga ik aan mn 3e beginne
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 18 2008 11:47am
Mijn e-pen0r zou verdomd gewild zijn, mocht ik komen te overlijden.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 18 2008 11:50am
Quote (WemyNM @ Tue, 18 Mar 2008, 18:47)
Mijn e-pen0r zou verdomd gewild zijn, mocht ik komen te overlijden.


man, daar kan je n halve wereldbevolking mee voorzien
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Mar 18 2008 11:51am
Iemand wat oestrogeen voor Apachai?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 18 2008 11:56am
Quote (SuperZompy @ Tue, 18 Mar 2008, 18:43)
Als ik daarmee een Trusted Tag mee kan krijgen doe ik het graag!


Wie ben jij? tsbasu he?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 18 2008 11:58am
Ik heb voor optie 1 gekozen. Ik sta ook geregistreerd als niet donor.

Waarom? Tja daar heb ik zo mijn eigen redenen voor, wat voor mezelf best logisch is maar voor anderen niet dus houd ik dat lekker voor me. wink.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 18 2008 12:00pm
Quote (uNoTopia @ Tue, 18 Mar 2008, 18:58)
Ik heb voor optie 1 gekozen. Ik sta ook geregistreerd als niet donor.

Waarom? Tja daar heb ik zo mijn eigen redenen voor, wat voor mezelf best logisch is maar voor anderen niet dus houd ik dat lekker voor me. wink.gif


Sorry maar vindt ik wel gierig.... je wilt anderen niet geven maar zij moeten jou wel? als je hier op in wil gaan mag je je reden naar me PM'en en dan kijk ik of ik het snap.
Go Back To Nederlands Topic List
12312Next
Add Reply New Topic New Poll