Quote (uNoTopia @ Tue, 18 Mar 2008, 18:58)
Ik heb voor optie 1 gekozen. Ik sta ook geregistreerd als niet donor.
Waarom? Tja daar heb ik zo mijn eigen redenen voor, wat voor mezelf best logisch is maar voor anderen niet dus houd ik dat lekker voor me.

Sorry maar vindt ik wel gierig.... je wilt anderen niet geven maar zij moeten jou wel? als je hier op in wil gaan mag je je reden naar me PM'en en dan kijk ik of ik het snap.