d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Techtonik > Geef Je Mening
12312Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 18 2008 10:57am
onlangs komen als maar meer van deze liedjes op tv
nu vroeg ik me af wat vinden julie van deze nieuwe dansrage die uit Frankrijk komt overgewaaid
zou het jumpen vervangen ( een al even belachelijke dansstyl tongue.gif )

ik vind het echt wel schaamtelijk

gimme ur opinion biggrin.gif

edit : kijk vooral in dat filmpje naar de linkse , die danst echt wel HEEL dom ( wat je dansen noemt ofc )

This post was edited by cranium-sf on Mar 18 2008 11:03am
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
Mar 18 2008 10:59am


need i say more?
zo iets belachelijk hebbek nu nooit gezien.
en jumpen is een miljard keer beter,
en jumpen word nooit overgenomen omdat het al ingebouwt is in belgische cultuur.
zoals in nederland Hardcore nooit zal sterven.

This post was edited by muizenscheet on Mar 18 2008 11:02am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 18 2008 10:59am
ken het niet.. word wss gehyped dus haat ik het.. zal de muziek zowiesow wel niet leuk vinden.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 18 2008 11:00am
Quote (CpTJenJen @ Tue, Mar 18 2008, 04:59pm)
ken het niet.. word wss gehyped dus haat ik het.. zal de muziek zowiesow wel niet leuk vinden.


kijk maar naar filmpje van sonny ( muizenscheet ) , meest bekende ervan
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 18 2008 11:02am
Quote (muizenscheet @ Tue, Mar 18 2008, 05:59pm)
http://www.youtube.com/watch?v=LYaZYmTwOxA

need i say more?
zo iets belachelijk hebbek nu nooit gezien.


Oh my Damn GoD icon_pointr.gif belachelijk, ik zou me schamen als ik 1 vd 3 van die gasten zou kenne :S
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 18 2008 11:09am
Quote (muizenscheet @ Tue, Mar 18 2008, 04:59pm)
http://www.youtube.com/watch?v=LYaZYmTwOxA

need i say more?
zo iets belachelijk hebbek nu nooit gezien.
en jumpen is een miljard keer beter,
en jumpen word nooit overgenomen omdat het al ingebouwt is in belgische cultuur.
zoals in nederland Hardcore nooit zal sterven.


jumpen is voor homo's
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 18 2008 11:14am
ik ken ut nie, maar ow mijn god man:P ik hoop dat ik dat niet zo snel tegekom xD
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
Mar 18 2008 11:18am
Quote (Sjaakje007 @ Tue, 18 Mar 2008, 13:09)
jumpen is voor homo's


in vergelijking met techtonik is jumpen rambo.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Mar 18 2008 11:44am
Quote (muizenscheet @ Tue, 18 Mar 2008, 17:59)
en jumpen word nooit overgenomen omdat het al ingebouwt is in belgische cultuur.

Ja: onder de noemer 'volksdans' heeft het een plekje naast de vogeltjesdans veroverd. Het ligt maar aan hoe je het woord 'cultuur' interpreteerd.

Over die nieuwe 'dansstijl': het interesseert me niet. Er zijn dagelijks honderdduizenden mensen die naar soaps als 'Thuis' en 'Familie' kijken, dus mensen die op spastische wijze met hun armen gaan zwaaien en 't vervolgens een dansstijl gaan noemen, verbazen me niet echt. Gisteren in 'Man bijt hond' nog 'n leuke gezien: een vrouw had 'n hondencrèche, en alle honden mochten vrij rondlopen want ze kreeg 'hartpijn' als ze honden in gevangenschap zag. Er stond toch 'n ijzeren kooi in de living. Voor haar man. Hij was niet zo'n hondenliefhebber, dus leefde hij voornamelijk in de kooi. 'Man bijt hond' is geniaal.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 18 2008 11:49am
Die dansgast ziet er uit als een kamper.
Go Back To Nederlands Topic List
12312Next
Add Reply New Topic New Poll