d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lol Edu
12Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 11
Joined: Mar 17 2008
Gold: 0.00
Mar 17 2008 03:27pm
copy/paste van hyves

Mijn merken: Björn Borg, Durex, G-star, Jupiler

hehe
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 17 2008 03:32pm
close topic~~
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 17 2008 03:46pm
wat is hier ookalweer grappig aan?
oja je bent 11 en vind het grappig als iemand durex gebruikt
hahahahahahahahahhahahaha
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 17 2008 03:47pm
Quote (Sjaakje007 @ Mon, 17 Mar 2008, 22:46)
wat is hier ookalweer grappig aan?
oja je bent 11 en vind het grappig als iemand durex gebruikt
hahahahahahahahahhahahaha


eej domme 08 spawn ga jij is je tanden poetsen en naar bed ik ben je beu

Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 17 2008 03:51pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Mar 17 2008, 09:47pm)
eej domme 08 spawn ga jij is je tanden poetsen en naar bed ik ben je beu


even vooral op dat "ik ben je beu" :
wat wou je eraan veranderen? waarom zou dat mij bang maken? waarom denk je dat ik me gekwetst voel doordat je 08 spawn zegt, en waarom associeer je leeftijd met joindate?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 17 2008 03:54pm
Quote (Sjaakje007 @ Mon, 17 Mar 2008, 22:51)
even vooral op dat "ik ben je beu" :
wat wou je eraan veranderen? waarom zou dat mij bang maken? waarom denk je dat ik me gekwetst voel doordat je 08 spawn zegt, en waarom associeer je leeftijd met joindate?


ik associeer je leeftijd niet met je joindate.. ik zeg gewoon dat het bedtijd is , ik associeer je leeftijd met je kinderlijke en vooral domme reacties.
verder denk ik nergens iets aan te kunnen veranderen zelf dwaal ik al even over dit forum en ik weet dat als jij zo doorgaat je in no time het hele wat er nog van over is dutch forum op je dak zult krijgen.. en dan weet ik dat jij niet mans genoeg zult zijn te blijven en te accepteren dat je gewoon niet zo dom moet doen. verder denk ik ook niet dat je je gekwetst voelt , en waarom zou ik ook.. mensen zoals jij komen en gaan.

This post was edited by CpTJenJen on Mar 17 2008 03:55pm
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 17 2008 03:57pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Mar 17 2008, 09:54pm)
ik associeer je leeftijd niet met je joindate.. ik zeg gewoon dat het bedtijd is , ik associeer je leeftijd met je kinderlijke en vooral domme reacties.
verder denk ik nergens iets aan te kunnen veranderen zelf dwaal ik al even over dit forum en ik weet dat als jij zo doorgaat je in no time het hele wat er nog van over is dutch forum op je dak zult krijgen.. en dan weet ik dat jij niet mans genoeg zult zijn te blijven en te accepteren dat je gewoon niet zo dom moet doen. verder denk ik ook niet dat je je gekwetst voelt , en waarom zou ik ook.. mensen zoals jij komen en gaan.


ik snap wat je bedoelt, en nee ik ben niet bang voor het HELE dutchforum tegen mij
verder ben jij gewoon een levenloos kutnerdje die gewoon een leven moet zoeken
dat geld trouwens voor iedereen die de dutch forums serieus neemt, een voorbeeld om even oude koeien uit de sloot te halen is Feargod zo'n persoon
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 17 2008 03:59pm
Quote (Sjaakje007 @ Mon, 17 Mar 2008, 22:57)
ik snap wat je bedoelt, en nee ik ben niet bang voor het HELE dutchforum tegen mij
verder ben jij gewoon een levenloos kutnerdje die gewoon een leven moet zoeken
dat geld trouwens voor iedereen die de dutch forums serieus neemt, een voorbeeld om even oude koeien uit de sloot te halen is Feargod zo'n persoon


hou je bek en rot op man, dit is geen spam forum

de enige kutnerd hier, dat ben jij met je achterlijke gekloot altijd
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 17 2008 04:00pm
Quote (Sjaakje007 @ Mon, 17 Mar 2008, 22:57)
ik snap wat je bedoelt, en nee ik ben niet bang voor het HELE dutchforum tegen mij
verder ben jij gewoon een levenloos kutnerdje die gewoon een leven moet zoeken
dat geld trouwens voor iedereen die de dutch forums serieus neemt, een voorbeeld om even oude koeien uit de sloot te halen is Feargod zo'n persoon


hmm dennis is wel het beste dat het forum is overkomen.. en denk wat je wilt maar precies ditsoort reacties maken je zo lomp. ik een kutnerd je kent me niet eens en toch conclusies trekken ik kots je uit kereltje dat je dat in ieder geval even weet.. grote mond heb je wel maar ik denk dat iedere keer kanker dit kanker dat behoorlijk gaat vervelen als je veel warns gaat krijgen..
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 17 2008 04:05pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Mar 17 2008, 10:00pm)
hmm dennis is wel het beste dat het forum is overkomen.. en denk wat je wilt maar precies ditsoort reacties maken je zo lomp. ik een kutnerd je kent me niet eens en toch conclusies trekken ik kots je uit kereltje dat je dat in ieder geval even weet.. grote mond heb je wel maar ik denk dat iedere keer kanker dit kanker dat behoorlijk gaat vervelen als je veel warns gaat krijgen..


ok kapitein jen jen

Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Mar 17 2008, 09:59pm)
hou je bek en rot op man, dit is geen spam forum

de enige kutnerd hier, dat ben jij met je achterlijke gekloot altijd


niet badboy ook tegen me

cpt had gelijk, straks heb ik echt het HELE dutchforum achter me aan

This post was edited by Sjaakje007 on Mar 17 2008 04:06pm
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll