Quote (Snielsje @ Mon, 17 Mar 2008, 22:54)
http://img171.imageshack.us/img171/6251/nielsbek4.jpg
Nou dat ben ik.
Maar ja nadat deze topic serieus is ingevuld zonder enige commentaar hoe lelijk ik wel neit ben met jullie leuke opmerkingen zoals gewoonlijk
wil ik liever foto's van jullie zien, want hierna maak ik een poll met de namen die serieus hebben gepost.
Even serieus graag , anders moet ik jullie helaas gaan reporten en daar zit niemand op te wachten behalve sommige multi's dan.
regards snielsje
Lekker duidelijke foto ook van je.