d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Is De Mooiste Jongen/meisje > Van De Nederlandse D2jsp :)
1238Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Mar 17 2008 02:54pm


Nou dat ben ik.

Maar ja nadat deze topic serieus is ingevuld zonder enige commentaar hoe lelijk ik wel neit ben met jullie leuke opmerkingen zoals gewoonlijk
wil ik liever foto's van jullie zien, want hierna maak ik een poll met de namen die serieus hebben gepost.

Even serieus graag , anders moet ik jullie helaas gaan reporten en daar zit niemand op te wachten behalve sommige multi's dan.

regards snielsje
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 17 2008 02:56pm
ik wil wel meedoen ik post wel een foto.. dan laten we rey of apachai wel oordelen xD

heb er atm geen xD

This post was edited by CpTJenJen on Mar 17 2008 02:57pm
Banned
Posts: 11
Joined: Mar 17 2008
Gold: 0.00
Mar 17 2008 02:58pm
Ik doe mee!

[IMG]http://img371.imageshack.us/img371/1306/fotoow2ps6.jpg[/IMG]
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 17 2008 02:58pm
Ik post de mijne als Remy mij een foto van zijn blote kont stuurt!
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 17 2008 02:58pm
Quote (Tsuwasa @ Mon, 17 Mar 2008, 21:58)
Ik doe mee!

http://img371.imageshack.us/img371/1306/fotoow2ps6.jpg


hij wil niet tss ....

This post was edited by CpTJenJen on Mar 17 2008 02:59pm
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Mar 17 2008 03:00pm
dit is Tsuwasa
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 17 2008 03:02pm
ik ben de mooiste 100% cker
iedereen die hieraan twijfelt moet zich schame
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Mar 17 2008 03:03pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, Mar 17 2008, 09:02pm)
ik ben de mooiste 100% cker
iedereen die hieraan twijfelt moet zich schame


zover ik niets zie, beslis ik ook nog niet post ff een foto dan, dan zijn het er al 3 smile.gif
Banned
Posts: 11
Joined: Mar 17 2008
Gold: 0.00
Mar 17 2008 03:06pm
Dit is Wasbeertje aka edujackass

[img]http://85.17.225.38/195950001-196000000/195992301-195992400/195992383_6_5fJ1.jpeg[/img]

Als ik geen toestemming heb dit te posten dan edit ik mn post
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 17 2008 03:10pm
Quote (Snielsje @ Mon, 17 Mar 2008, 22:54)
http://img171.imageshack.us/img171/6251/nielsbek4.jpg

Nou dat ben ik.

Maar ja nadat deze topic serieus is ingevuld zonder enige commentaar hoe lelijk ik wel neit ben met jullie leuke opmerkingen zoals gewoonlijk
wil ik liever foto's van jullie zien, want hierna maak ik een poll met de namen die serieus hebben gepost.

Even serieus graag , anders moet ik jullie helaas gaan reporten en daar zit niemand op te wachten behalve sommige multi's dan.

regards snielsje


Lekker duidelijke foto ook van je.
Go Back To Nederlands Topic List
1238Next
Closed New Topic New Poll