d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Er Zijn Aliens Gesignaleerd > Heb Een Foto Gevonden!!!
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 17 2008 02:18pm

er zit duidelijk een alien foetus in de hersens van deze arme vrouw.

en ik heb btw 3 betaalde nogsteeds werkende realitykings.com accounts.
pm en voor 5fg geef ik je er 1

This post was edited by Wasbeertje on Mar 17 2008 02:20pm
Member
Posts: 1,860
Joined: Dec 27 2005
Gold: 974.51
Mar 17 2008 02:25pm
Viswijf hHAHAHAHAHAHHA
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 17 2008 02:31pm
Doet me denken aan een hamerhaai.

Anyway, ik doe het erop hoor, geen probleem.

This post was edited by Flatulence on Mar 17 2008 02:32pm
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 17 2008 02:51pm
Hm, ik heb die foto nog al eens gezien.
Die vrouw heeft toch een soort kankergezwel in haar hoofd, waardoor ze er nu zo uit ziet, niet?
Banned
Posts: 11
Joined: Mar 17 2008
Gold: 0.00
Mar 17 2008 03:04pm
LOL @ topictitel

Heb deze alleen al te vaak op geenstijl en nieuwsnieuws voorbij zien komen sad.gif

En toen ik hem voor het eerst zag zat ik achter de pc een bak bami te eten.. en toen zag ik dat oog en de rest kun je zelf wel invullen..tongue.gif

This post was edited by Tsuwasa on Mar 17 2008 03:04pm
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 17 2008 03:06pm
die account kreeg ik vorige x zelfs gratis
ik heb er niet eens naar gevraagd
of deed die t niet of zo?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 17 2008 03:23pm
Quote (Wasbeertje @ Mon, Mar 17 2008, 09:18pm)
http://www.geenstijl.nl/archives/images/chantalgroot.jpg
er zit duidelijk een alien foetus in de hersens van deze arme vrouw.

en ik heb btw 3 betaalde nogsteeds werkende realitykings.com accounts.
pm en voor 5fg geef ik je er 1


Omfg XD
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 17 2008 03:39pm
wow hahahahaha wat een miskraamsel
Banned
Posts: 11
Joined: Mar 17 2008
Gold: 0.00
Mar 17 2008 03:41pm
Quote (Sjaakje007 @ Mon, Mar 17 2008, 09:39pm)
wow hahahahaha wat een miskraamsel


Post jou foto dan is in het wie is blabbla van d2jsp topic.. kunnen we lachen

Deze vrouw belachelijk maken vind ik echt diep triest.. het zal je maar overkomen..
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 17 2008 03:44pm
Quote (Tsuwasa @ Mon, Mar 17 2008, 09:41pm)
Post jou foto dan is in het wie is blabbla van d2jsp topic.. kunnen we lachen

Deze vrouw belachelijk maken vind ik echt diep triest.. het zal je maar overkomen..


kenker man jij bent ook al zo'n kutnerdje
ga je naar de katholieke kostschool ofzo?
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll