Ik verveel me nu op het moment dus ik dacht tijd voor een serieuse post
Ik geef toe ik ben zielig.. althans hoe ik 'mijzelf' voordoe op een internet forum.. Ik heb al zoveel multi accounts gemaakt dat ik de tel kwijt ben en waarom? Zal wel de verveling zijn of misschien is dit wel de manier waarop ik mijn frustraties afreageer. Misschien heb ik wel weinig moederliefde gehad en zoek ik aandacht alhoewel ik wel betwijfel

Heb opzich wel een redelijk interessant leven alhoewel het momenteel overspoeld door huiswerk.. (zit in examenjaar) Ik denk dat jullie allemaal wel weten wie ik ben.. Weinig zin omdat nóg een keer
te doen na duizende subtiele hints van mijn kant. Ik ben één van de mensen die dit forum verneukt. Maar waar praten we eigenlijk over.. Er valt niks te verneuken want het stelt allemaal niets voor. Voordat ik hier kwam en ik kwam hier rond november '07 was het al een zooitje..
Toch verbazen mij wel een paar dingen die ik gewoonweg niet snap. Daarom vraag ik om opheldering.. Waarom zou je je voordoen als iemand van het andere geslacht? Echt serieus ik ben erover na gaan zitten denken en denk nog steeds WTF.. Ik ben mss wel de grootste eikel hier maar tot nu toe ben ik altijd eerlijk geweest. Ik probeer mijn gedrag absoluut niet goed te praten ofzo maar dude wtf.. eigenlijk is het gewoon eng..
En dan heb je nog edu.. de spammer opzich niks mis mee maar voelt zich duidelijk intelligenter overkomen als die met lettertype 100 een topic opent.. Wat ik bij dit 'geval' niet snap is dat je meerdere keren hebt aangegeven dat je zsm ontmaagd wilt worden en met die denkwijze is opzich niks mis mee ofc maar waarom onderneem je dan geen actie en blijf je hier rondhangen? geen persoonlijke aanval maar vind het maar beetje merkwaardig..
Dan heb je nog die Zompy.. die zoveel waarde hecht aan een internetforum en internetstatus dat ik denk WTF.. die jongen is verbaasd als iemand zegt dat hij geen TT hoeft. Want precies wie wilt dat nou niet? Nou ik misschien? En ik denk dat er veel meer mensen zitten die niet zoveel waarde hechten aan e-status of beter gezegt: veel waarden hechten aan hun e-penis..
Dit was het einde van mijn serieuse post.