d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kan Iemand Mij Uitkeggen............ > Wat Ik Fout Gedaan Heb?
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 16 2008 05:01pm
ik was vanmorgen aan het clonehunten, en zocht een bepaald ip. ik maakte waarschijnlijk net iets te veel games achter elkaar en werd van bnet afgekickt.
dit terwijl ik nog een game open had staan met een andere cdkey (wel op 1 pc). ik heb deze ook meteen uitgelogd en heb mijn pc opnieuw opgestard, een uur gewacht en daarna bnet weer geprobeert. ik kreeg de melding dat mijn key tijdelijk gebanned was. nog een uur gewacht. nog een keer bnet geprobeert en nu kreeg ik de melding dat ik geen internet verbinding had (die had ik wel want ik kon gewoon server en downloaden). nu kom ik na +- 8 uur na de laatste try om in te loggen thuis, en zie dat ik nog steeds geen verbinding kan maken met bnet.

meestal is een keyban na veel games maken na ongeveer een kwartier voorbij, en als je meerdere keys op bnet hebt staan wat langer. ik bent nu al meer dan 8 uur gebanned, wat heb ik fout gedaan en hoelang moet ik nog wachten? of moet ik iets doen waardoor ik wel weer op bnet kan? ik kan namelijk wel op us west en east en azie komen....
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 16 2008 05:04pm
is dit niet verholpen als je bncache verwijdert?

of heeft dat hier niets mee te maken?

anyway stuur een email naar bnet support miss kunnen ze je daar helpen
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 16 2008 05:06pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 17 Mar 2008, 01:04)
is dit niet verholpen als je bncache verwijdert?

of heeft dat hier niets mee te maken?

anyway stuur een email naar bnet support miss kunnen ze je daar helpen


omfg, ik heb echt teveel gesmoked en te lang geen d2 gespeeld, ik was vergeten dat je je cache leeg moet gooien XD

ty ty ty very mug

cya on d2 wink.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 16 2008 05:09pm
Quote (PYF_Secret @ Mon, Mar 17 2008, 12:06am)
omfg, ik heb echt teveel gesmoked en te lang geen d2 gespeeld, ik was vergeten dat je je cache leeg moet gooien XD

ty ty ty very mug

cya on d2 wink.gif


Ergste wat ik ooit heb gehad was 4 uur ofzo, maar ik heb gehoord dat het meer als een dag kan duren.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 17 2008 01:16am
ik ben ook wel eens een dag gebanned hoor.
ik had toen op 1 dag al 10x realm down of zoiets gehad. en oten gaven ze mij een hele dag
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 17 2008 06:44am
het is IP niet cdkey based.
max ban duurt 14 dagen heeft blizz mij laten weten via tech support omdat ik ook al enkele dagen niet op europe realm kan komen.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 17 2008 09:39am
Quote (Wasbeertje @ Mon, Mar 17 2008, 01:44pm)
het is IP niet cdkey based.
max ban duurt 14 dagen heeft blizz mij laten weten via tech support omdat ik ook al enkele dagen niet op europe realm kan komen.


Wow fuck. 14!?
Ben blij dat ik daar nog nooit van in de buurt ben gekomen.
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Mar 17 2008 11:22am
rd kan iets van 48 duuren
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 17 2008 11:41am
Quote (Wasbeertje @ Mon, 17 Mar 2008, 14:44)
het is IP niet cdkey based.
max ban duurt 14 dagen heeft blizz mij laten weten via tech support omdat ik ook al enkele dagen niet op europe realm kan komen.


omfg ik heb mijn cache leegegooid, en ben toen gaan slapen, nu ben ik net thuis uit mijn werk en kan ik nog steeds niet op d2..............

ik hoop niet dat ik 14 dagen banned ben, want dan word ik gek, ik kan net een week weer spelen (omdat ik op mezelf ben gaan wonen en daar internet heb) en word ik meteen gebanned door die kutlui van blizzard............
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 17 2008 11:54am
Quote (PYF_Secret @ Mon, 17 Mar 2008, 19:41)
ik hoop niet dat ik 14 dagen banned ben, want dan word ik gek, ik kan net een week weer spelen


Dat is opzich best triest. Bijna net zo erg als e-ragen over een bad beat. Alhoewel dat laatste voor echte mannen is.
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll