Quote (Wasbeertje @ Mon, 17 Mar 2008, 14:44)
het is IP niet cdkey based.
max ban duurt 14 dagen heeft blizz mij laten weten via tech support omdat ik ook al enkele dagen niet op europe realm kan komen.
omfg ik heb mijn cache leegegooid, en ben toen gaan slapen, nu ben ik net thuis uit mijn werk en kan ik nog steeds niet op d2..............
ik hoop niet dat ik 14 dagen banned ben, want dan word ik gek, ik kan net een week weer spelen (omdat ik op mezelf ben gaan wonen en daar internet heb) en word ik meteen gebanned door die kutlui van blizzard............