Quote (Wasbeertje @ Sun, 16 Mar 2008, 03:03)
ern ik gkwam tzo th uis en tmoest ik ik vallen ane nu zit ik voor computere maar me gnederlanders is slecht geworden
Quote (Wasbeertje @ Sun, 16 Mar 2008, 03:04)
5ujdja kik ga denk ik maar evena couterntestriekms peleen mwant ik kan niet goed meer msensnenen ehy vesen doen en diabloIes gwerkt ook al niet meer want dan ga ik steedsv erkeerder skills kdlikekkn.
en me handen plakeken amar ik weet niet waaromd
Quote (Wasbeertje @ Sun, 16 Mar 2008, 03:06)
ÁAGHAHAAAA BIJ DE MCDONADSL GIGN IK VOP DE DTAVEL STAAN EN TOEN MOEST IKW EG VAN DE SECURUTIEYT LOLLL
Quote (Wasbeertje @ Sun, 16 Mar 2008, 03:11)
badbitd de tgestke is eehn homo
Quote (Wasbeertje @ Sun, 16 Mar 2008, 03:22)
fjfucken jdosen ikls vall bijdna avan me stoele af.
Ik koop dat ze je bannen, jij bent er een van die het dutch forum kapot maakt