d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Feargod Is Een Pijphoer
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 15 2008 07:00pm
feargod is een vuile pijphoer
discuss
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 15 2008 07:02pm
Oh ja?
Doet ie 't voor echt geld of fg? =/

Btw, het is Maart 2008, Feargod grappen zijn nu ongeveer een maand over de houdbaarheids datum.

This post was edited by Skulvar on Mar 15 2008 07:03pm
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 15 2008 07:03pm
Quote (Skulvar @ Sun, Mar 16 2008, 01:02am)
Oh ja?
Doet ie 't voor echt geld of fg? =/


nee, voor een vouch in z'n guildforum
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 15 2008 07:03pm
Quote (Sjaakje007 @ Sun, Mar 16 2008, 02:03am)
nee, voor een vouch in z'n guildforum


Oh, dat kan natuurlijk ook.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 15 2008 07:05pm
Quote (Skulvar @ Sun, Mar 16 2008, 01:03am)
Oh, dat kan natuurlijk ook.


yep (spam)
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 15 2008 07:05pm
Quote (Sjaakje007 @ Sun, Mar 16 2008, 02:05am)
yep (spam)


3 Members: Skulvar, Balakai, Sjaakje007

Gaat vlug, doei topic.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 15 2008 07:19pm
Quote (Skulvar @ Sun, Mar 16 2008, 01:05am)
3 Members: Skulvar, Balakai, Sjaakje007

Gaat vlug, doei topic.


nog steeds geen lock of supsension
ook aan de oosterse kant niet
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Mar 15 2008 07:31pm
+1
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll