d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Is Dit Goed?
1234Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 15 2008 06:22am
ik ben sinds eergister weer ff d2 gaan spelen, en toen vond ik dit in een diarun.




is t iets waard?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 15 2008 06:24am
Gemakkelijk het beste Paladin circlet dat ik ooit heb gezien.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 15 2008 06:30am
Best wel heel erg goed.... alleen jammer van de um.... heb je t self er in gezet? en het is niet het beste van dat's 2 sox
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 15 2008 06:32am
Die um heb ik er zelf in gezet ja, als ik een mooie jewel vindt haal ik ehm er wel weer uit.
Maar hoeveel fg zou dat ding waard zijn?
Member
Posts: 6,029
Joined: Dec 2 2006
Gold: 3.00
Mar 15 2008 06:40am
Quote (CorvX @ Sat, Mar 15 2008, 01:32pm)
Die um heb ik er zelf in gezet ja, als ik een mooie jewel vindt haal ik ehm er wel weer uit.
Maar hoeveel fg zou dat ding waard zijn?


niet veel
1 soc
maar 7 res
geen life
geen dex (of str maar das minder belangrijk)
aan de hand van dat zou ik zeggen dat het niet veel waard is
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 15 2008 06:41am
kj bedankt hehe.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 15 2008 06:42am
Quote (CorvX @ Sat, 15 Mar 2008, 13:41)
kj bedankt hehe.


welke realm core lad non lad?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 15 2008 06:44am
Quote (Zompy @ Sat, 15 Mar 2008, 13:42)
welke realm core lad non lad?


europe non lad
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 15 2008 06:45am
Quote (CorvX @ Sat, Mar 15 2008, 01:44pm)
europe non lad


http://forums.d2jsp.org/index.php?showforum=71

Je kunt het ook daar nog een keer posten, krijg je meer reacties en dus een betere indruk van wat het ongeveer waard is.

Of je zet hem gewoon te trade en laat het een tijdje lopen. tongue.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 15 2008 06:46am
Quote (CorvX @ Sat, 15 Mar 2008, 13:44)
europe non lad


hm, ik zit op lad dus ik weet het niet
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll