d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Anni Bot?
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 14 2008 05:51am
Ja ik zie af en toe mensen die super veel unid anni's verkopen.
Is er een bot voor ofzo?

Als dit geclosed word, kan je me ook wel ff een pm sturen ofzo als je wilt hehe.

This post was edited by CorvX on Mar 14 2008 05:55am
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 14 2008 06:45am
Eduard delivers. check over 10 minuten je pms.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 14 2008 06:53am
Ligt eraan wat je onder "Anni bots" verstaat. Maar diegene die veel (unid) annis verkopen hebben gewoon veel Cd-keys en proxies.

This post was edited by uNoTopia on Mar 14 2008 06:53am
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 14 2008 06:58am
met bot bedoelt hij hoogstwaarschijnlijjk een bot die games created en kijkt of het de juiste ip is of niet.
zonder een goeie bot kan je met veel keys en proxys alsnoch niks doen.
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll