déjà vuQuote (Wuby)
Het is de moeite van serieus reageren niet eens waard als straks de anti-Islam clan komt, met Eduard voorop, om dit topic vol te stoppen met "OMFG IK BEN IN ELKAAR GESLAGEN DOOR EEN MOSLIM IK HAAT ZE ALLEMAAAAAAAAAAAAAAL CD KEYS GEMIST GRRRRRRRRRRRRR HAVO IS ZO MOEILIJK OMFG KUTMOSLIMS".
Wat Wuben zegt.
Straks komen de links met alle anti-geloofsboodschappen weer, die door niet-gelovigen worden gemaakt en door niet-gelovigen worden bekeken, en vice-versa, maar die worden hier natuurlijk niet uitgedragen.
Het mes der bekrompenheid snijdt aan twee kanten.
Mijn bijdrage is als volgt:
Onwetenden voegt u samen, en leeft u uit in de leegte der kennis en inlevingsvermogen die hierop zal volgen.