☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Toet Toet. Rijbewijs :-) > Jaja
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 719
Replies: 32
Track Topic
PYF_Secret
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold
:
1,724.80
#1
Mar 13 2008 04:36pm
IK HEB GISTEREN MIJN RIJBEWIJS GEHAALD :-)
fg plix
woehoe, ik kan het nog steeds niet geloven :-)
CorvX
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
6.67
Warn: 100%
#2
Mar 13 2008 05:06pm
Gefeliciteerd man!
Shinobi-tlo
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold
:
4.00
#3
Mar 13 2008 05:07pm
Quote (PYF_Secret @ Fri, Mar 14 2008, 12:36am)
IK HEB GISTEREN MIJN RIJBEWIJS GEHAALD :-)
fg plix
woehoe, ik kan het nog steeds niet geloven :-)
Gefeliciteerd
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#4
Mar 13 2008 05:17pm
Gefeliciteerd, heb je al een auto?
ShaniaTwan
Banned
Posts: 44
Joined: Mar 12 2008
Gold
:
0.00
#5
Mar 13 2008 05:58pm
Netjes hoor, ook al een autootje?
Edit: Opel Kadet, bouwjaar 1990 te koop voor 1,000 FG
This post was edited by ShaniaTwan on Mar 13 2008 06:00pm
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#6
Mar 14 2008 02:23am
Quote (ShaniaTwan @ Fri, 14 Mar 2008, 00:58)
Netjes hoor, ook al een autootje?
Edit: Opel Kadet, bouwjaar 1990 te koop voor 1,000 FG
loool
proficiat met je rijbewijs -.-
This post was edited by BadBoyDeGekste on Mar 14 2008 02:23am
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#7
Mar 14 2008 05:01am
Quote (ShaniaTwan @ Fri, 14 Mar 2008, 00:58)
Netjes hoor, ook al een autootje?
Edit: Opel Kadet, bouwjaar 1990 te koop voor 1,000
FG
ik denk dat we n deal hebbe
/e congrats natuurlijk
This post was edited by JurK. on Mar 14 2008 05:01am
ilosoxx
Member
Posts: 1,911
Joined: Oct 30 2004
Gold
:
0.21
Warn: 20%
#8
Mar 14 2008 05:07am
gz nice dude!! lekkr autotje kopen
strax zit die niet meer op dia hoor
Wasbeertje
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold
:
6.00
Warn: 40%
#9
Mar 14 2008 06:44am
gefeliciteerd pyf. vroeger wist ik je echte naam maar ben hem nu vergeten
er was zelfs een korte tijd dat je in me friendlist stond.
mrs.piggy
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold
:
8,877.95
#10
Mar 14 2008 07:12am
Proficiat, weeral een gevaar op de baan erbij.
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact