Quote (Wasbeertje @ Thu, 13 Mar 2008, 23:50)
Eduard is not amused.
en ik ben ook nog chaggerijnig omdat tsubas donated fg nu niet gebruikt kan worden omdat de eigenaar van deze site niet op emails reageerd omdat het hem geen fuck kan schelen of mensen met 100% warn minder warn willen hebben.
en ik ben ook boos omdat ik de cdkeys gemist heb.
Je stelt je wel een beetje aan he?