d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hulde Aan Jheronymus
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 13 2008 03:18pm
Discuss
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 13 2008 03:50pm
Eduard is not amused.
en ik ben ook nog chaggerijnig omdat tsubas donated fg nu niet gebruikt kan worden omdat de eigenaar van deze site niet op emails reageerd omdat het hem geen fuck kan schelen of mensen met 100% warn minder warn willen hebben.
en ik ben ook boos omdat ik de cdkeys gemist heb.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 14 2008 02:24am
Quote (Wasbeertje @ Thu, 13 Mar 2008, 22:50)
Eduard is not amused.
en ik ben ook nog chaggerijnig omdat tsubas donated fg nu niet gebruikt kan worden omdat de eigenaar van deze site niet op emails reageerd omdat het hem geen fuck kan schelen of mensen met 100% warn minder warn willen hebben.
en ik ben ook boos omdat ik de cdkeys gemist heb.


haha

paul > eduardus
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 14 2008 03:30am
Quote (Wasbeertje @ Thu, 13 Mar 2008, 23:50)
Eduard is not amused.
en ik ben ook nog chaggerijnig omdat tsubas donated fg nu niet gebruikt kan worden omdat de eigenaar van deze site niet op emails reageerd omdat het hem geen fuck kan schelen of mensen met 100% warn minder warn willen hebben.
en ik ben ook boos omdat ik de cdkeys gemist heb.


Je stelt je wel een beetje aan he?
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll