d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > G E F E L I C I T E E R D T W A N > Heb Een Beste...
123Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 44
Joined: Mar 12 2008
Gold: 0.00
Mar 12 2008 12:02pm
Dit is niet zomaar een standaard +1 hiephiephoera verjaardagstopic.
Nee, hierin wensen we niemand anders dan Twan een fijne verjaardag, woohoot!

[IMG]http://i4.photobucket.com/albums/y120/Slicenator/ThisThreadRocks.jpg[/IMG]

(Quote mijn plaatje, sil vous plait ^^)

- JeWeetTochWelWie
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 12 2008 12:03pm
Quote (ShaniaTwan @ Wed, Mar 12 2008, 07:02pm)


Hoi IkWeetWelwie !
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 12 2008 12:10pm
Quote (ShaniaTwan @ Wed, 12 Mar 2008, 19:02)
Dit is niet zomaar een standaard +1 hiephiephoera verjaardagstopic.
Nee, hierin wensen we niemand anders dan Twan een fijne verjaardag, woohoot!

http://i4.photobucket.com/albums/y120/Slicenator/ThisThreadRocks.jpg

(Quote mijn plaatje, sil vous plait ^^)

- JeWeetTochWelWie


Wie ben jij? edu?
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 12 2008 12:14pm
felicitado
en veel rijplezier smile.gif
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Mar 12 2008 12:37pm
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdjes! =D
Banned
Posts: 44
Joined: Mar 12 2008
Gold: 0.00
Mar 12 2008 12:48pm
Quote (Zompy @ Wed, Mar 12 2008, 06:10pm)
Wie ben jij? edu?


Waarom ga je niet gewoon weg en probeer je politie-agentje te spelen bij je buurjongentjes, ke?

Ik ben Peter en ik wens Twan een goeie verjaardag toe. Als je niet van plan bent hetzelfde te doen mag je wegblijven uit dit topic, dank je wel.

Hehe, Danny, toppie!
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 12 2008 12:50pm
Gefeliciteerd! bier.gif bier.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 12 2008 12:52pm
Quote (ShaniaTwan @ Wed, 12 Mar 2008, 19:48)
Waarom ga je niet gewoon weg en probeer je politie-agentje te spelen bij je buurjongentjes, ke?

Ik ben Peter en ik wens Twan een goeie verjaardag toe. Als je niet van plan bent hetzelfde te doen mag je wegblijven uit dit topic, dank je wel.

Hehe, Danny, toppie!


hoi peter ^^

gz twan
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Mar 12 2008 01:04pm
Gelukkige verjaardag Twan. bier.gif
hand.gif Peter

This post was edited by Toasts on Mar 12 2008 01:04pm
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 12 2008 01:59pm
Gefeliciteerd!

En niet te zat vanavond! tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll