d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Pinkpop!!
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 12 2008 09:48am
Mensen die hier ook naar PinkPop gaan? ik in ieder geval wel maar ik ga alleen op vrijdag de eerste dag speciaal voor metallica en jonathan davis biggrin.gif
heb mn kaartje al gekocht.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 12 2008 09:58am
Ik in iedergeval niet. niet echt mijn smaak van muziek smile.gif Maar hoop wel voor je dat het dit jaar mooi weer wordt wink.gif
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 12 2008 09:59am
Quote (Shinobi-tlo @ Wed, Mar 12 2008, 04:58pm)
Ik in iedergeval niet. niet echt mijn smaak van muziek smile.gif Maar hoop wel voor je dat het dit jaar mooi weer wordt wink.gif


Ik hoop het ook, die forse wind van nu is echt bagger. maar zal tegen die tijd vast wel over zijn.
Banned
Posts: 44
Joined: Mar 12 2008
Gold: 0.00
Mar 12 2008 03:25pm
Hehe, veel plezier. Het programma van dit jaar sprak me niet zo aan, allemaal emo-trash georienteerd.

GA JE OOK PITTEN BIJ METALLICA?
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Mar 12 2008 03:26pm
Vooral jaloers vanwege QOTSA en Pete Murray. Oh, en Porcupine Tree. Ik ga niet dus. Misschien nog naar Werchter / LL. Ik zie nog wel!
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 12 2008 03:46pm
ik weet nog vorig jaar dit topic met thedutchooligan over ''kringrukken''
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 12 2008 03:56pm
Quote (ShaniaTwan @ Wed, Mar 12 2008, 10:25pm)
Hehe, veel plezier. Het programma van dit jaar sprak me niet zo aan, allemaal emo-trash georienteerd.

GA JE OOK PITTEN BIJ METALLICA?


Kan je wel op slapen
http://www.youtube.com/watch?v=JeiSjzL2oQ8

Kan je niet op slapen
http://www.youtube.com/watch?v=E8HZ6o1dN0U&feature=related


Beiden met het geluid aan btw!


Quote (Malakas @ Wed, Mar 12 2008, 11:00pm)
Moshpitten?? weet niet misschien wel als het publiek een beetje mee werkt tongue.gif
maar als je echt wil moshpitten kun je het beste naar graspop tongue.gif
http://www.graspop.be

Daar wou ik ook heen gaan maar komen veel oude bands en ik heb echt geen zin om van die dikke oude mannen op een gitaar te zien raggen...


Ga ik naartoe btw!

This post was edited by Ov2rkill on Mar 12 2008 04:03pm
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 12 2008 04:00pm
Quote (ShaniaTwan @ Wed, Mar 12 2008, 10:25pm)
Hehe, veel plezier. Het programma van dit jaar sprak me niet zo aan, allemaal emo-trash georienteerd.

GA JE OOK PITTEN BIJ METALLICA?


Moshpitten?? weet niet misschien wel als het publiek een beetje mee werkt tongue.gif
maar als je echt wil moshpitten kun je het beste naar graspop tongue.gif
http://www.graspop.be

Daar wou ik ook heen gaan maar komen veel oude bands en ik heb echt geen zin om van die dikke oude mannen op een gitaar te zien raggen...
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 12 2008 04:06pm
Ik ga voor de 6de x

En zoals gewoonlijk het gehele weekend,dag van te voren op de Rotonde slapen, en dan de 1ste dag op Camping A onze Party tent en de kleine tentjes opzetten.

Word weer super (hoop alleen dat het weer beter wordt dan verleden jaar)

This post was edited by tenshinhan on Mar 12 2008 04:06pm
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 12 2008 04:45pm
Quote (Malakas @ Wed, 12 Mar 2008, 23:00)
Moshpitten?? weet niet misschien wel als het publiek een beetje mee werkt tongue.gif
maar als je echt wil moshpitten kun je het beste naar graspop tongue.gif
http://www.graspop.be

Daar wou ik ook heen gaan maar komen veel oude bands en ik heb echt geen zin om van die dikke oude mannen op een gitaar te zien raggen...


Als je echt wil pitten zit je beter bij concertjes die gewoon in kleinere kroegen/zalen zijn. Vind ik dan hé
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll