Quote (ShaniaTwan @ Wed, Mar 12 2008, 10:25pm)
Hehe, veel plezier. Het programma van dit jaar sprak me niet zo aan, allemaal emo-trash georienteerd.
GA JE OOK PITTEN BIJ METALLICA?
Moshpitten?? weet niet misschien wel als het publiek een beetje mee werkt

maar als je echt wil moshpitten kun je het beste naar graspop
http://www.graspop.beDaar wou ik ook heen gaan maar komen veel oude bands en ik heb echt geen zin om van die dikke oude mannen op een gitaar te zien raggen...