d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Er Is Een Tijd Van Komen > En Er Is Een Tijd Van Gaan
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 10 2008 09:27am
En de tijd van gaan is zojuist aangebroken

Ik beloof dat ik vanaf deze post niet meer zal posten tot 1 juli tenminste.. (kan goed zijn dat ik daarna volledig afgekicked ben en 1 juli heb ik mijn havo diploma)

Dus mensen maak hier je +1, scheld me uit of ruk je af terwijl je mijn signature bewonderd.. Het maakt mij allemaal geen drol uit tongue.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 10 2008 09:30am
+1 omdat je het zo lief vraagt smile.gif

icon_pointr.gif ik zal je niet missen ^^
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 10 2008 09:32am
Quote (AfterShock @ Mon, 10 Mar 2008, 16:27)
En de tijd van gaan is zojuist aangebroken

Ik beloof dat ik vanaf deze post niet meer zal posten tot 1 juli tenminste.. (kan goed zijn dat ik daarna volledig afgekicked ben en 1 juli heb ik mijn havo diploma)

Dus mensen maak hier je +1, scheld me uit of ruk je af terwijl je mijn signature bewonderd.. Het maakt mij allemaal geen drol uit tongue.gif


Eindelijk rust en geen gespam meer...
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 10 2008 09:46am
rust in de tent

suc6 met je examen
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 10 2008 09:47am
Quote (Zompy @ Mon, Mar 10 2008, 04:32pm)
Eindelijk rust en geen gespam meer...


Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Mar 10 2008 09:57am
Werd tijd. Naja, veel succes.
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll