Quote (AfterShock @ Mon, 10 Mar 2008, 16:27)
En de tijd van gaan is zojuist aangebroken
Ik beloof dat ik vanaf deze post niet meer zal posten tot 1 juli tenminste.. (kan goed zijn dat ik daarna volledig afgekicked ben en 1 juli heb ik mijn havo diploma)
Dus mensen maak hier je +1, scheld me uit of ruk je af terwijl je mijn signature bewonderd.. Het maakt mij allemaal geen drol uit

Eindelijk rust en geen gespam meer...