d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Commandos 1,2,3 > Iemand Ooit Gespeeld?
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Mar 9 2008 04:07am
ik heb zojuist mijn cd van "commandos" "behind enemy lines" en "call of duty" teruggevonden, evenals "commandos 2 Men of courage"

ooit iemand deze games gespeeld? en wat vond je ervan... wat vond je het moeilijkst en wat vond je het tofste... en als er mensen zijn die commandos 3 hebben gespeeld.. is die de moeite om te downloaden/spelen

ikzelf heb "behind enemy lines" uitgespeeld en ik moet zeggen ... daar was je toch wel marginaal veel uurtjes op bezig om te finishen, "call of duty" heb ik nooit helemaal uitgekregen, want eer ik aan stage 6 ofzo was had ik commandos 2 al .. en ja ... die vond ik wel nog vrij simpel in vergelijking met de vorige versies...
ik ben nu weer commandos 2 aan het downloaden (CD is kapot) en ik ga het nog is uitspelen op alle moeilijkheidsgraden...

nog iemand toffe ervaringen met dit strategiespel?
favoriete character?
moeilijkste missie?
moeilijkste game?
commandos 3: goed of niet?

~Tim
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 9 2008 05:17am
de green beret (of zoiets)

enorm gespierde kerel met allemaal van die geinige moves. die rat is ook wel goed overigens smile.gif
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 9 2008 05:31am
Quote (Falkerakatim @ Sun, Mar 9 2008, 11:07am)

nog iemand toffe ervaringen met dit strategiespel?
favoriete character?
moeilijkste missie?
moeilijkste game?
commandos 3: goed of niet?

~Tim


pff ik heb ze gespeeld maar ik zou het echt niet meer weten welke het moeilijkste was enzo. commandos 3 heb ik nog niet gespeeld maar dat ga ik ook niet doen tongue.gif

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 9 2008 05:35am
Ik heb deel 1 + expansion uitgespeeld en deel 2 bijna 2x. Aan deel 3 was ik begonnen (zo'n 33% gedaan), maar heb ik nooit afgemaakt. Vond dat de minste.

Ik vond de eerste 2 delen geweldig. Deel 2 was zowaar nog beter dan deel 1; het enige wat jammer is, is dat vrijwel elke commando hetzelfde kan.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 9 2008 06:23am
Nooit gespeeld eigenlijk biggrin.gif
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Mar 9 2008 06:38am
Quote (Zompy @ Sun, 9 Mar 2008, 14:23)
Nooit gespeeld eigenlijk biggrin.gif


Post dan ook niks.
Ik heb de eerste altijd gespeeld, maar kwam nooit verder bij zo'n stuk waar je in zo'n bootje moest varen.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 9 2008 06:42am
lol:
Quote (Commandos 1 @ 2,3 -> [cool.gif
Iemand Ooit Gespeeld?ik heb zojuist mijn cd van "commandos" "behind enemy lines" en "call of duty" teruggevonden, evenals "commandos 2 Men of courage"

ooit iemand deze games gespeeld? en wat vond je ervan... wat vond je het moeilijkst en wat vond je het tofste... en als er mensen zijn die commandos 3 hebben gespeeld.. is die de moeite om te downloaden/spelen

ikzelf heb "behind enemy lines" uitgespeeld en ik moet zeggen ... daar was je toch wel marginaal veel uurtjes op bezig om te finishen, "call of duty" heb ik nooit helemaal uitgekregen, want eer ik aan stage 6 ofzo was had ik commandos 2 al .. en ja ... die vond ik wel nog vrij simpel in vergelijking met de vorige versies...
ik ben nu weer commandos 2 aan het downloaden (CD is kapot) en ik ga het nog is uitspelen op alle moeilijkheidsgraden...

nog iemand toffe ervaringen met dit strategiespel?
favoriete character?
moeilijkste missie?
moeilijkste game?
commandos 3: goed of niet?

~Tim


This post was edited by Zompy on Mar 9 2008 06:43am
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Mar 9 2008 06:53am
Quote (xycho2d @ Sun, Mar 9 2008, 12:38pm)
Post dan ook niks.
Ik heb de eerste altijd gespeeld, maar kwam nooit verder bij zo'n stuk waar je in zo'n bootje moest varen.


hehe de eerste game "behind enemy lines" is nog uit te spelen tongue.gif
ik weet nog dat ik missie 20 speelde (de laatste) en er toch zeker 20 uur over gedaan heb ^^... zenuwslopend... soms 15 minuten bezig om 1 ventje uit te schakelen
maar call of duty was nog moeilijker vond ik ...

bij behind enemy lines waren de eerste missies nog vrij simpel ... bij call of duty was het direct moeilijk.... het leukste in call of duty was toch wel in de zoo ^^ zalige missie...

maar nu heb ik problemen met Commandos 2 weer aan de praat te krijgen :'(.... kwil die nog eens uitspelen op very hard...


btw: ... welke missie was die met dat bootje? de eerste toch niet? biggrin.gif:d
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 9 2008 07:15am
Ik heb bij een vriend thuis ooit eens commando's gespeeld (geen idee welke versie, 't is al vrij lang geleden), maar het lukte me steeds niet om bepaalde ventjes te doden.
En ik was het dus zodanig snel beu dat ik het dan ook nooit meer heb gespeeld. tongue.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 9 2008 07:16am
Quote (Zompy @ Sun, 9 Mar 2008, 13:42)
lol:


t spreekt voor zich dat dat een openende zin is ~~
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll