d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vakantieplannen? > Waar Gaan Jullie In De Zomer Naartoe?
1236Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Mar 7 2008 12:32pm
geen spam plz, anders vraag ik de mods deze te sluiten

ik ga op reis naar Turkijke, veel zon, zee en strand biggrin.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 7 2008 12:36pm
deze topic bestaat ook al
dit is spam, report me
mods luistere niet, zeker niet naar jouw
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 7 2008 12:46pm
Geen vakantie sad.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 7 2008 12:57pm
viva la france!!

en in mei naar maraquesh als ik het zo goed schrijf tongue.gif

This post was edited by CpTJenJen on Mar 7 2008 01:15pm
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 7 2008 01:03pm
Ehm, nergens. Ja ga wat festivals af maar daar houdt 't ook mee op.
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold: Locked
Mar 7 2008 01:06pm
Dubai + Gardameer (italie)
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Mar 7 2008 01:17pm
Enkel wat festivals. happy.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 7 2008 01:23pm
Ik ga 2 weken naar Harrogath

This post was edited by AfterShock on Mar 7 2008 01:23pm
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 7 2008 02:09pm
Renesse met vrienden. Misschien dat ik weer ( voor de 4e keer ) naar Lowlands ga, ligt een beetje aan hoeveel geld ik overhou na Renesse en aan welke artiesten komen. smile.gif
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 7 2008 03:16pm
Kort tripje naar Duitsland, een beetje vakantiewerk doen en dan zal het bijna tijd zijn om te beginnen leren voor m'n herexamens. tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Closed New Topic New Poll