d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Stenen Gooien Naar Een Band?
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 6 2008 03:20am
Ik zat te surfen op youtube en kwam ik dit filmpje tegen: http://www.youtube.com/watch?v=DH_EEWlH5UE&NR=1 Ik vind het maar belachelijk, als je een band niet moet dan ga je er toch niet heen of wel? je gaat toch geen stenen gooien naar een band omdat je ze niet leuk vind... of ligt het nu aan mij?

discuzz smile.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 6 2008 03:46am
Wat heeft dit voor discussie waarde dan?
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 6 2008 06:31am
Ik vind dat gewoon cool.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 6 2008 06:34am
Ik kan 't niet zien waar die een steen tegen zich aan gegooid krijgt.. mischien moet ik een bril ofzo, maar ik zie 't echt niet tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 6 2008 08:36am
Quote (CorvX @ Thu, 6 Mar 2008, 13:34)
Ik kan 't niet zien waar die een steen tegen zich aan gegooid krijgt.. mischien moet ik een bril ofzo, maar ik zie 't echt niet tongue.gif


bril..


eeehm.... dank dat dat op een concert was met meerdere bands...

gooi dan met rotte eieren..
Banned
Posts: 12
Joined: Mar 5 2008
Gold: 0.00
Mar 6 2008 08:54am
http://www.dumpert.nl/mediabase/41477/93bca2c5/opposites_koppen_glas_weg.html
opposites VS bierglas@!
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 6 2008 09:32am
Idioot natuurlijk. Vind de reactie van Nickelback wel terecht.

Quote (CorvX @ Thu, Mar 6 2008, 02:34pm)
Ik kan 't niet zien waar die een steen tegen zich aan gegooid krijgt.. mischien moet ik een bril ofzo, maar ik zie 't echt niet tongue.gif
Op 0:43 is het goed te zien.

Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Mar 6 2008 09:32am
Inderdaad, staan een stel debielen in dat publiek. Eensch met stelling.
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 6 2008 10:15am
Quote (Flatulence @ Thu, Mar 6 2008, 04:32pm)
Idioot natuurlijk. Vind de reactie van Nickelback wel terecht.

Op 0:43 is het goed te zien.


vind ik dus ook. middelvinger op het einde tongue.gif
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Mar 6 2008 10:44am
ja et is belachelijk maarja nickelback is dan ook echt gewoon een kut band
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll