d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Apachai? > !!
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Mar 4 2008 06:24am
Twan en ik komen je kankerhard uitwonen in de meivakantie. Props.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 4 2008 06:26am
uitwonen nog wel..

leer is ff nederlands..
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Mar 4 2008 06:27am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 4 Mar 2008, 12:26)
uitwonen nog wel..

leer is ff nederlands..


Nog nooit van gehoord?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 4 2008 06:31am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 4 Mar 2008, 13:27)
Nog nooit van gehoord?


leg het me is ff uit
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 4 2008 06:47am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 4 Mar 2008, 13:24)
Twan en ik komen je kankerhard uitwonen in de meivakantie. Props.


Hoe kon jij een trusted tag hebben? wat is er gebeurd met je....
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 4 2008 07:09am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 4 Mar 2008, 13:26)
uitwonen nog wel..

leer is ff nederlands..


het is nederlands, no offence ^^
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Mar 4 2008 07:36am
Quote (Zompy @ Tue, 4 Mar 2008, 12:47)
Hoe kon jij een trusted tag hebben? wat is er gebeurd met je....


In welke wereld leef jij dan weer?
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2008 07:50am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 4 Mar 2008, 14:36)
In welke wereld leef jij dan weer?


In een hele andere wereld zo te zien.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 4 2008 07:53am
Quote (JurK. @ Tue, 4 Mar 2008, 14:09)
het is nederlands, no offence ^^


ik zeg altijd uithonen -.- ^^
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 4 2008 07:56am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 4 Mar 2008, 14:36)
In welke wereld leef jij dan weer?


Is toch een normale vraag?
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll