d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Zal Ik Doen Met Mijn 4,155.00 Fgs ?? > Nou?
1236Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 03:58pm
Nou?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 3 2008 03:59pm
aan mij doneren, please cry3.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 3 2008 03:59pm
Misschien verkoopt een of andere nerd hier z'n hersenen. Maakt niet uit wie, het is hoe dan ook vooruitgang voor je.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Mar 3 2008 04:00pm
Simpel, niks.
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 04:00pm
Quote (Flatulence @ Mon, 3 Mar 2008, 22:59)
Misschien verkoopt een of andere nerd hier z'n hersenen. Maakt niet uit wie, het is hoe dan ook vooruitgang voor je.


flikker jij maar een end op!

Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 04:00pm
Tjaa moeilijke vraag.. Had ooit 7kfg en wist van gekkigheid niet wat ik ermee moest..

Heb een perfect windruid gebouwd op HCL voor 3k ofzo + zon waardeloze kutorb van 2,5k tongue.gif

1,5k in raffle gestopt tongue.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 04:02pm
jij wel en waarom heb je nu dan zo neppe blauwe orb tongue.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 3 2008 04:04pm
Quote (Zened @ Tue, Mar 4 2008, 12:00am)
flikker jij maar een end op!
Je bent best schattig, moet ik toegeven.

Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 04:05pm
Quote (Zened @ Mon, Mar 3 2008, 10:02pm)
jij wel en waarom heb je nu dan zo neppe blauwe orb tongue.gif


Wie heeft hier een blauwe orb?
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 04:05pm
Quote (Flatulence @ Mon, 3 Mar 2008, 23:04)
Je bent best schattig, moet ik toegeven.


oja? en jij best gay!
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Closed New Topic New Poll